تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820214874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری از مهم‌ترین اموراقتصادی وعلمی دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده استاندار در حوزه فناوری و ‌اقتصاد دانش بنیان: تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری از مهم‌ترین اموراقتصادی وعلمی دولت است خبر گزاری پانا : مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری و ‌اقتصاد دانش بنیان گفت : تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری، یکی از مهم‌ترین کارهای اقتصادی، علمی و فناورانه دولت تدبیر و امید است.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۷ شهريور ساعت 09:44

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبر گزاری پانا ،علی جهانگیری مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری و ‌اقتصاد دانش بنیان گفت  : تاسیس مناطق ویژه علم و فناوری، یکی از مهم‌ترین کارهای اقتصادی، علمی و فناورانه دولت تدبیر و امید است. جهانگیری  افزود: تبریز را به مرکز خرید و فروش فناوری های نو و پیشرفته کشور تبدیل می کنیم در ضمن این فناوری  در پنج استان آذربایجان شرقی، اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی و یزد ایجاد شده است.

علی جهانگیری با بیان این که در منطقه ویژه به دنبال ایجاد اقتصاد دانش بنیان هستیم، گفت: در اقتصاد دانش محور، دانش محرک اصلی است و سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی از رشته فعالیت های مبتنی بر دانش ایجاد می شود.

وی افزود: در این مناطق منظومه ای از امکانات علمی، صنعتی، تولیدی، آزمایشگاهی، تحقیقاتی، زیرساخت ها، محیط های ارتباطی، نهادها، موسسات و افراد برای رسیدن به اهداف معین از پیش تعیین شده با محوریت فعالیت های نوآور، گرد هم جمع آمده و فعالیت می کنند.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی ادامه داد: این نهادها به صورت مستمر و نظام مند برای تولید محصولات دانش بنیان با هم در ارتباط خواهند بود تا سهم اقتصاد دانش بنیان در کل اقتصاد استان افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه و جشنواره فناوریهای نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز، گفت: این نمایشگاه 11 تا 14 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزارخواهد شد.

جهانگیری افزود: در این نمایشگاه طرحهای فناورانه ارائه شده توسط اشخاص حقیقی، حقوقی، دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، معرفی توانمندیهای فناورانه و کارآفرین دانشگاه ها، معرفی توانمندی‌های فناور شهرستان ها، معرفی نیازهای فناورانه تشکل ها، انجمن و خوشه های صنعتی و کشاورزی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: از 10 فناوری نو و پیشرفته منتخب نیز در این نمایشگاه رونمایی و تجلیل خواهد شد.

نماینده استاندار در حوزه فناوری و ‌اقتصاد دانش بنیان در پایان خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی از جمله استان های پیش قدم در این حوزه بوده و برای نخستین با در کشور از دانشگاه های استان خواسته شده برنامه کارآفرینی خود را در راستای ایجاد ارتباط بیشتر با بخش صنعت و کشاورزی ارایه دهند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن