تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت توجه ویژه به حوزه علم و فناوری فارس داشته باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در مراسم انعقاد قرارداد طراحی و ساخت دو دکل حفاری دریایی در دولت توجه ویژه به حوزه علم و فناوری فارس داشته باشد خبرگزاری پانا: استاندار فارس، با اشاره به مزیت ها و توانمندی های فارس در حوزه های مختلف بویژه حوزه علم و فناوری گفت: دولت باید متناسب با این مزیت ها توجه ویژه به حوزه علم و فناوری داشته باشد و سرمایه گذاری لازم را در این زمینه انجام دهد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور ساعت 09:13

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس سید محمد علی افشانی،در مراسم انعقاد قرارداد طراحی و ساخت 2 دکل حفاری دریایی در شیراز، ضمن ابراز خرسندی از امضای این قرارداد مهم در فارس و شیراز افزود: امیدواریم با تلاش و کوشش متخصصان داخلی این پروژه ظرف مقرر به اتمام برسد. استاندار فارس، ضمن قدردانی از حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در شیراز تصریح کرد: امیدواریم این سفر منشا برکات بسیاری برای استان فارس باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه محور فعالیت حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تلاش و کوشش برای بکارگیری نیروی های نخبه و شرکتهای دانش بینان است، امیدواریم که در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی در استان فارس باشیم.
مهندس افشانی اظهار کرد: امیدواریم که با سرمایه گذاری دولت در حوزه علم و فناوری و تقویت شرکت های دانش بنیان، زمینه شکوفایی و توسعه اقتصادی استان فارس فراهم شود تا بعد از این شاهد رشد شاخص های اقتصادی استان در حد مطلوب باشیم.
در این آیین، تفاهم نامه طراحی و ساخت دو فروند دکل حفاری دریایی با طرح ایرانی بین شرکت صنایع فراساحل ایران با کنسرسیوم امید ایرانیان در استان فارس منعقد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن