تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری میلیاردی از جواهرفروشی ها


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح از دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی با چک های مسروقه و مهر جعلی این سازمان خبر داد.
به گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، احمد غلامی افزود: فردی که با جعل چک های مسروقه و مهر سازمان قضایی نیروهای مسلح از تعدادی طلا و جواهر فروشی در سطح شهرهای تهران، قزوین و رباط کریم کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
وی اظهار داشت: یکی از طلافروشان شهر رباط کریم با مراجعه به این اداره کل با تسلیم شکایتی اظهار داشت که در ساعات پایانی شب، فردی با لباس نظامی به طلا فروشی مراجعه و با ارائه چک بانک سپه که روی آن عنوان سازمان قضایی نیروهای مسلح درج شده بود مبادرت به خرید طلا کرده ولی فردای آن روز که قصد نقد کردن چک را داشته متوجه شده که چک سرقتی و مجعول است.
غلامی افزود: با آغاز بررسی ها، گزارش کلاهبرداری های مشابهی از تعدادی طلا و جواهر فروشی های سطح شهر قزوین و تهران به این حفاظت واصل شد.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و به دلیل وجود شباهت هایی در شگرد متهم با مجرمی که در سال 1391 دستگیر شده بود، عوامل حفاظت به این شخص مظنون شده و با هماهنگی نیروی انتظامی تحت تعقیب قرار می گیرد.
به گفته وی، متهم که به صورت مخفی زندگی می کرد به طرق مختلف از جمله تغییر مکرر ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

دوشنبه ، ۱۶شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن