تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه تصمیم گیری درباره برجام در هیئت رئیسه مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نحوه تصمیم گیری درباره برجام در هیئت رئیسه مجلس


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره چگونگی تصمیم گیری مجلس درباره برجام گفت: این موضوع در هیئت رئیسه بحث و بررسی خواهد شد و در نهایت با نظر وکلای ملت و نگاه به مصالح ملی، نمایندگان تصمیم نهایی را خواهند گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سید محمد حسن ابوترابی فرد با اشاره به تصمیم مجلس مبنی بر بررسی برجام در کمیسیونی ویژه تصریح کرد: اعضای این کمیسیون، مجموع مذاکرات و گفتگوها را استماع می کنند که به دنبال آن در کمیته های مختلف کمیسیون مسائل حقوقی ، فنی ، اقتصادی و سیاسی برجام و قطعنامه بررسی می شود.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام با بیان اینکه کمیسیون به پیشنهادهای روشنی خواهد رسید، افزود:‌ این پیشنهادها در صحن علنی مجلس نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و این روالی است که ما تاکنون در دستور کار داریم اما اینکه مجلس در مورد برجام چگونه ورود پیدا کند، در هیئت رئیسه با توجه به نظر کارشناسان حقوقی بحث و بررسی خواهد شد.

ابوترابی فرد با تاکید بر لزوم نگاه به مصالح ملی در بررسی برجام گفت: این موضوع یک حوزه حقوقی و یک حوزه سیاسی دارد لذا باید تمامی جوانب آن بررسی شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان زمان تصمیم گیری نهایی مجلس را به پیشرفت کار منوط دانست و یادآور شد: تلاش ما بر این است که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن به پیشنهاد و تصمیم نهایی برسیم. بررسی ابعاد حقوقی برجام در کمیسیون ویژه مجلس امروز نیز ادامه یافت . درنشست امروز کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی ، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی ،‌ معاون وی و رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی حضور یافتند .    
دانلود

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن