تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح ضربتی در منطقه کن/هشدار به سوداگران ساخت و سازهای غیرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اجرای طرح ضربتی در منطقه "کن"/هشدار به سوداگران ساخت و سازهای غیرمجاز
فرماندار تهران ضمن هشدار به افرادی که در صدد ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه کن هستند از انجام بزرگترین مبارزه با این ساخت و سازها در منطقه کن طی سه روز گذشته خبر داد.
آفتاب : عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: طی این سه روز 32 رستوران و مراکز مختلف در حاشیه رودخانه کن با همکاری دستگاه‌های ذیربط به ویژه نیروی انتظامی، راه و شهرسازی و شهرداران مناطق 22 و 5 تهران تخریب شدند که جای قدردانی از عملکرد مناسب همه این دستگاه‌ها وجود دارد.


وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده در سه روز گذشته هشدار جدی است برای افرادی که سودای ساخت و سازهای غیرمجاز در سر دارند، بی تردید در مراحل بعدی در جهت پاکسازی و برخورد با همه افرادی که در حاشیه رودخانه کن دست به ساخت و ساز غیرمجاز زده‌اند، اقدام می کنیم.


فرماندار تهران ادامه داد: بیش از سه کیلومتر از حاشیه رودخانه کن در حال حاضر پاکسازی شده است که در راستای اجرای این مهم دستگاه قضایی حمایت‌های همه جانبه‌ای را انجام داده است و فرمانداری تهران و بخشداری کن با حضور فعال خود این اقدام بزرگ را عملی کردند؛ امیدواریم در آینده نیز این برخوردها مانع ساخت و سازهای غیرمجاز در سایر نقاط استان و شهرستان تهران شود.


فرهادی درباره وجود پرونده‌های تخریبی دیگر در این منطقه گفت: در حال حاضر پرونده تخریبی در کن نداریم؛ اما حدود 50 پرونده تشکیل شده که به محض صدور حکم برای تخریب آنها اقدام خواهیم کرد.




تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن