تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد نماينده مردم شهرستان دورود از کارخانه کفش ارجي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۲ب.ظ)
بازديد نماينده مردم شهرستان دورود از کارخانه کفش ارجي موج - دورود - با حضور نماينده شهرستان دورود، مدير کل اداره آموزش فني و حرفه‌اي لرستان و مدير کل بنياد و مسکن لرستان از سوله‌هاي کفش غزال و کارخانه کفش ارجي بازديد به عمل آمد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان لرستان، عباس قائد رحمت نماينده، مردم شهرستان دورود، در اين بازديد جهت واگذاري سوله‌هاي کفش غزال و راه‌اندازي کارخانه کفش ارجي از مدير کل اداره فني و حرفه‌اي لرستان قدرداني کرد.
در اين بازديد که سرمايه‌گذاران کارخانه کفش ارجي نيز حضور داشتند در رابطه با پيرامون بازاريابي و استفاده از توليدات داخلي موجود در استان مباحثي مطرح شد.
رحماني، مدير کل آموزش فني و حرفه اي لرستان، در ادامه اين بازديد اظهار داشت: کارخانه کفش ارجي امسال در هفته تعاون با حضور معاون وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي و مسوولان استان افتتاح مي‌شود.
وي با بيان اين که کارخانه کفش ارجي، کارخانه احيا شده کفش غزال سابق شهرستان دورود است، افزود: اين کارخانه حدود يک ماه است که در حال توليد آزمايشي است کما اينکه در دو ماه گذشته از اين کارخانه کفي کفش در چند مرحله به کشورهاي افغانستان و آذربايجان صادرشده است.
مدير کل فني و حرفه‌اي لرستان با بيان اين که کارخانه کفش ارجي پنج خوشه توليد را در سطح استان تحت پوشش دارد، عنوان کرد: از اين پنج ايستگاه تاکنون خوشه شهرستان‌هاي بروجرد، خرم‌آباد و کوهدشت به بهره‌برداري رسيده است.
وي با اشاره به اين که اين کارخانه در آينده به ۳۰۰ ميليون تومان سرمايه در گردش نياز دارد، بيان کرد: سرمايه ثابت آن از محل اداره فني و حرفه‌اي استان لرستان است که تاکنون بالاي ۷۰ درصد ادوات اين کارخانه را تأمين کرده است.
رحماني تصريح کرد: از مجموعه کفش غزال که از ۱۴ سال گذشته تعطيل بوده يک مرکز آموزش مهارت و جوار کارگاهي نيز براي ارتقاء و ايجاد مهارت کارکنان راه‌اندازي شده است.
وي خاطرنشان کرد: امسال در هفته تعاون مرکز چالانچولان که مدت ۱۴ سال تعطيل بوده براي راه‌اندازي کارخانه بسته‌بندي محصولات کشاورزي با حضور معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و مسوولان استاني و محلي راه‌اندازي مي‌شود.
رحماني با بيان اين که براي راه‌اندازي مرکز چالانچولان ۳۰۰ ميليون تومان هزينه شده است، گفت: کارخانه کفش ارجي و مرکز چالانچوالان هرکدام در سال زمينه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم مي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن