تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803085262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی سامانهسماح برای نام نویسی در اربعین کربلای معلی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راه اندازی سامانه"سماح" برای نام نویسی در اربعین کربلای معلی


به گفته مسئولان سازمان حج و زیارت ، تنها راه تشرف به عتبات و حضور در مراسم اربعین در کربلای معلی ، ثبت نام در سامانه "سماح" است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این سامانه با هدف دریافت روادید عراق و اعزام متقاضیان به عتبات عالیات در طول سال و همچنین مدیریت پیاده روی زائران ایام اربعین،  از سوی سازمان حج و زیارت راه اندازی شده است.

دانلود
رییس سازمان حج و زیارت گفت:  نام نویسی متقاضیان برای سفر به کربلای معلی از طریق سامانه "سماح"  امکان پذیر است و از نظر سنی نیز هیچگونه محدودیتی ندارد.   سعید اوحدی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت کربلای معلی محدود است و نمی توان زائر زیادی را در کربلا پذیرفت زیارت های عادی کنسل می شود و خدمات آنها نیز به زائران پیاده روی اربعین کربلای معلی تعلق می گیرد.   او گفت: براساس پیش بینی هایی و به منظور رفاه حال زائران سفر به کربلای معلی بر آن شدیم تا سامانه ای طراحی کنیم تا زائران با رفاه حال بیشتری بتوانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. تا از بی برنامه گی ساماندهی عزیزان زائر جلوگیری به عمل آید، به همین منظور سامانه سباح را راه اندازی کردیم .   اوحدی با بیان اینکه سامانه سباح شامل دوبخش است گفت : زائران محترم می توانند با مراجعه به این سامانه و ورود به بخش سمت راست قسمت پائین سامانه که مختص مشتاقان اهل بیت است از طریق یارانه های شخصی خود نام نویسی کنند.   رییس سازمان حج و زیارت در خصوص اخذ وجه نقدی که به اشتباه  اطلاع رسانی شده بود گفت : که این خبر اشتباه است و موجب سوء تفاهم شده است البته ما در سامانه سباح هم قید کرده ایم که نام نویسی برای اربعین کربلای معلی بدون هیچ گونه وجه نقدی انجام می گیرد.   البته این مبلغ در سامانه مختص متقاضیان عادی عتبات عالیات بوده که میزان آن نیز 40 دلار است.     وی همچنین یاد آور شد که زائران اربیعین به محض ورود به سامانه باید اطلاعات شخصی خود را طبق گزینه های سامانه در سامانه درج کنند که حتما باید شماره موبایل خود را نیز وارد سامانه کنند تا ما بتوانیم آخرین اطلاعات را طباز طریق پیامک به عزیزان انتقال دهیم.   در خصوص افرادی که در آخرین لحظات برای نام نویسی اقدام می کنند نیز با ید گفت که البته سامانه تا روز اربعین فعال است اما از زائران محترم خواهشمنیم که نسبت به تمدید گذر نامه های خود و نام نویسی حتما از چند روز فبل اقدام کنند تا برای بر نامه ریزی های در نظر گرفته با مشکل روبرو نشوند.     البته عزیزانی که دسترسی به اینترنت ندارند هم می توانند با مراجعه به دفاتر جح و زیارت نسبت به نام نویسی اقدام کنند. وی با بیان این مطلب که برای نام نویسی هیچ محدودیت سنی وجود ندارد گفت افراد می توانند در قالب گروه های چند نفره که حداکثرباید 10 نفرباشند اقدام کنند، که این گروه ها می تواند خانوادگی نیز باشد، که البته همه تلاش ما این است بر اساس درخواست زائران نسبت به اعزام آنها اقدام کنیم. در خصوص سفر زائران همزمان با اعزام زائران عادی متو قف می شود گغت ظرفیت کربلای معلی کمتر از این ارقام است و از آنجائییکه زائران ایرانی در خواست ورود به کربلا می شوند خدمات در سطح بسیار بالایی داریم و وضعیت زائران بسیار مطلوب است و تا این لحظه 6+0 درصد مشرف شده اند با همکاری مسئولان 30 هزار نفر در مکه و 15 هزار مدینه هستند که انشائ الله مشرفمی شوند آمارهای رسمی، حاکی از سفر یک میلیون و 600 هزار زائر ایرانی به عتبات عالیات در اربعین پارسال است.
 

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 427]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن