تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس از درس آموزترين قطعات تاريخ انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۰ق.ظ)
رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح قم: دفاع مقدس از درس آموزترين قطعات تاريخ انقلاب است موج - قم - رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح قم گفت: هشت سال دفاع مقدس يکي از مهم ترين و درس آموزترين قطعات تاريخي انقلاب است و در روند تاريخ انقلاب، اين دوران از درخشندگي خاصي برخوردار مي باشد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح قم در نشستي با حضور مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان گفت: ارزش کارهايي که در زمينه حفظ آثار شهدا و دفاع مقدس مي شود کمتر از جهاد في سبيل الله نيست.
وي گفت: غفلت و فراموشي ارزش هاي سال هاي دفاع مقدس علاوه بر اين که موجب کم توجهي به ارزش ها و مفاخر آن دوران مي شود، در واقع حرکت در مسير خواسته هاي دشمنان است به گونه اي که جامعه نداند رزمندگان اسلام در نيروهاي مسلح و بسيج مردمي براي حفظ اسلام و کشور، چه جانفشاني هايي کردند.
حسين صيدي تاکيد کرد: يکي از مواردي که بايد همواره به نيروهاي مسلح ياد آوري کنيم، حرکت در مسير شهدا و عمل به وصاياي آنان بخصوص پشتيباني از ولايت فقيه است تا به فرموده حضرت امام (ره) به اين مملکت آسيبي نرسد.
وي با اشاره به حضور جمع قابل توجهي از فرزندان شهدا، آزادگان، ايثارگران و پيشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در بخش هاي مختلف نيروهاي مسلح، گفت: حضور اين عزيزان از يک سو همواره نقش الگودهي از آموزه هاي فرهنگ ايثار و شهادت دارد و از سويي ديگر تذکري است به برخي افراد که در مقابل امنيتي که امروز از آن رشادت هاي آن دوران باشکوه بدست آمده، از کوتاهي در خدمت، کم کاري و سهل انگاري بپرهيزند.

مدير کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس قم نيز در اين ديدار گفت: جريان يافتن روحيه ايثار و شهادت دوران دفاع مقدس و تمسک به سيره شهدا در بدنه و کالبد نيروهاي مسلح، نقش موثري در سلامت و پيشگيري از وقوع جرايم و تخلفات خواهد داشت.
وي با اشاره به تاکيد رهبر معظم انقلاب بر ضرورت حفظ آثار دفاع مقدس گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه سازمان ها بايد حفظ آثار دفاع مقدس را سرلوحه امور مجموعه خود قرار دهند و اين موضوع با همراهي سازمان قضايي به طور کامل در مجموعه نيروهاي مسلح استان نيز محقق شود.
احمد حسيني افزود: ادارات کل حفظ آثار در استان ها، مدافع تمام آثار معنوي حوزه دفاع مقدس هستند و سياست گذاري، هدايت، کنترل و مطالبه گري آن را بر عهده دارند.
وي به نقش اداره کل حفظ آثار در حوزه چاپ و نشر و مميزي آثار مکتوب دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: همان گونه که قانون صيانت از تخريب آثار باستاني را داريم، تنظيم و تدوين ساز و کار حقوقي و قانون جلوگيري از صيانت از آثار فيزيکي دفاع مقدس و جلوگيري از تخريب آن نيز ضروري به نظر مي رسد.
حسيني با اشاره به تدوين نقش جامع استان قم در دوران دفاع مقدس، يادآور شد: از قضات و کارمندان سازمان قضايي پيشکسوت دفاع مقدس، درخواست مي شود همانند ديگر رزمندگان اسلام خاطرات خود را از دوران حضور در جبهه به عنوان يک گنجينه ارزشمند براي انتقال به نسل هاي آينده در اختيار قرار دهند.
در اين ديدار يک نسخه از کتاب چلچراغ ويژه زندگينامه و شهادت شهداي شاخص نيروهاي مسلح و بسيج مردمي و اقشار استان قم به رئيس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان تقديم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن