تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819587614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق:‌ به گوشي و لباس‌ مارك‌دار علاقه دارم!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سارق:‌ به گوشي و لباس‌ مارك‌دار علاقه دارم!
پسر مبل فروش كه بعد از ربودن دختر جوان با كارت عابربانك وي براي خودش گوشي‌هاي گران‌قيمت خريده بود، سرانجام بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده با شكايت مرد ميانسالي از پسر مبل فروشي به اتهام ربودن دختر 16 ساله‌اش به جريان افتاد.  شاكي گفت: چند سالي است از همسرم جدا شده‌ام و با تنها دخترم ساناز و مادرم سالخورده‌ام در شرق تهران زندگي مي‌كنم. چند روز قبل به مسافرت رفته بودم كه مادرم به من خبر داد، دخترم گم شده است. وقتي به تهران آمدم و در اين باره تحقيق كردم، فهميدم دخترم به تحريك پسري مبل فروش به نام شهاب از خانه گريخته است. وي ادامه داد: در حالي كه به دنبال دخترم بودم، چند پيامك از بانك به گوشي‌ام ارسال شد كه نشان مي‌داد مبلغ 7 ميليون تومان از كارت عابربانكم كه در اختيار دخترم بود، برداشت شده است. در حال دنبال كردن ماجرا بودم كه مأموران كلانتري مصطفي خميني تماس گرفتند و خبر دادند كه دخترم را حوالي بهشت زهرا پيدا كرده‌اند. وقتي خودم را به ساناز رساندم، گفت شايان وقتي فهميده بود در كارت عابربانكم پول زيادي دارم، او را فريب داده و به فرار از خانه تشويق كرده است. دخترم گفت شايان با كارت من براي خودش دو گوشي گران‌قيمت خريده و او را حوالي بهشت‌زهرا رها كرده و گريخته است. بعد از طرح اين شكايت بود كه مأموران اداره يازدهم پليس آگاهي به دستور قاضي سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي دست به تحقيق زدند.
كارآگاهان بعد از ‌تحقيق شهاب را ‌ در يكي از محله‌هاي جنوب تهران شناسايي‌  و  دستگير كردند. ‌ متهم در بازجويي‌ها مدعي شد ساناز خودش با كارتش دو دستگاه موبايل را خريده است. وي در ادعايي گفت: وقتي ساناز فهميد من به گوشي‌هاي مارك‌دار علاقه دارم خودش دو دستگاه گوشي براي من خريد. از آنجايي كه من به لباس‌هاي مارك‌دار علاقه زيادي دارم يكي از گوشي‌ها را به قيمت پايين‌تري فروختم و با آن يك دست لباس مارك‌دار و كفش خارجي گرفتم. متهم براي تحقيقات بيشتر به دستور بازپرس در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن