تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820497880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت غيرمجاز يك ميليارد ريالي از حساب پيرزن ناشنوا توسط صاحب سوپرماركت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۵۱ب.ظ)
برداشت غيرمجاز يك ميليارد ريالي از حساب پيرزن ناشنوا توسط صاحب سوپرماركت موج - فرمانده انتظامي شهرستان راميان استان گلستان از وقوع يك برداشت غيرمجاز يك ميلياردي توسط صاحب سوپرماركت از حساب يك خانم سالمند با مشكل شنوايي و بينايي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ حميدرضا شهمرادي گفت: روزهاي گذشته موضوع برداشت غيرمجاز يك ميليارد ريالي از يك خانم سالمند به پليس شهرستان راميان ارسال شد.
وي ادامه داد: با توجه به مبلغ ريالي اين برداشت غيرمجاز و اهميت موضوع، بررسي و انجام تحقيقات به صورت فوري توسط پليس آگاهي شهرستان ادامه يافت.
فرمانده انتظامي شهرستان راميان خاطرنشان كرد: با توجه به وضعيت ويژه مالباخته كه خانم سالمند با مشكل شنوايي و بينايي بوده است، ماموران با مراجعه به محل سكونت مالباخته، ادامه تحقيقات را پيگيري كردند كه در اظهارات مالباخته و فرزندان وي، مشخص شد در روزهاي گذشته مبلغ يك ميليارد ريال ديه به حساب اين خانم سالمند واريز شده است.
سرهنگ شهمرادي افزود: اين خانم سالمند در اظهارات خود به پليس گفت كه روزهاي گذشته براي خريد و بررسي مبلغ واريز يارانه خود به سوپرماركت محل زندگي خود مراجعه كرده و چندين مرحله خريد را انجام داده و با توجه به وضعيت جسماني‌اش، كارت را در اختيار صاحب سوپرماركت قرار داده و وي عمليات بانكي را براي اين خانم انجام داده است.
وي تاكيد كرد: به همين منظور با رعايت نكات انتظامي، انجام تحقيقات ادامه يافت و با بررسي پرينت حساب شاكي مشخص شد ميزان يك ميليارد ريال در چند مرحله به حساب فردي مشخص انتقال يافته و با هماهنگي مرجع قضائي فرد صاحب حساب به پليس آگاهي شهرستان فرا خوانده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان راميان تصريح كرد: اين فرد در اظهارات خود بيان كرد كه مبلغ، توسط برادرش كه صاحب همان سوپر ماركت محل زندگي مالباخته است، به حسابش واريز شده و از اين واريز مبلغ بي‌اطلاع است.
سرهنگ شهمرادي بيان كرد: با دستور مقام قضايي صاحب سوپرماركت دستگير شد كه در تحقيقات تكميلي وي به بزه انتسابي اعتراف كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن