تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804411875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت غیرمجاز یك میلیارد ریالی از حساب پیرزن ناشنوا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برداشت غیرمجاز یك میلیارد ریالی از حساب پیرزن ناشنوا خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان رامیان استان گلستان از وقوع یك برداشت غیرمجاز یك میلیاردی توسط صاحب سوپرماركت از حساب یك خانم سالمند با مشكل شنوایی و بینایی خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ حمیدرضا شهمرادی گفت: روزهای گذشته موضوع برداشت غیرمجاز یك میلیارد ریالی از یك خانم سالمند به پلیس شهرستان رامیان ارسال شد. وی ادامه داد: با توجه به مبلغ ریالی این برداشت غیرمجاز و اهمیت موضوع، بررسی و انجام تحقیقات به صورت فوری توسط پلیس آگاهی شهرستان ادامه یافت. فرمانده انتظامی شهرستان رامیان خاطرنشان كرد: با توجه به وضعیت ویژه مالباخته كه خانم سالمند با مشكل شنوایی و بینایی بوده است، ماموران با مراجعه به محل سكونت مالباخته، ادامه تحقیقات را پیگیری كردند كه در اظهارات مالباخته و فرزندان وی، مشخص شد در روزهای گذشته مبلغ یك میلیارد ریال دیه به حساب این خانم سالمند واریز شده است. سرهنگ شهمرادی افزود: این خانم سالمند در اظهارات خود به پلیس گفت كه روزهای گذشته برای خرید و بررسی مبلغ واریز یارانه خود به سوپرماركت محل زندگی خود مراجعه كرده و چندین مرحله خرید را انجام داده و با توجه به وضعیت جسمانی‌اش، كارت را در اختیار صاحب سوپرماركت قرار داده و وی عملیات بانكی را برای این خانم انجام داده است. وی تاكید كرد: به همین منظور با رعایت نكات انتظامی، انجام تحقیقات ادامه یافت و با بررسی پرینت حساب شاكی مشخص شد میزان یك میلیارد ریال در چند مرحله به حساب فردی مشخص انتقال یافته و با هماهنگی مرجع قضائی فرد صاحب حساب به پلیس آگاهی شهرستان فرا خوانده شد. فرمانده انتظامی شهرستان رامیان تصریح كرد: این فرد در اظهارات خود بیان كرد كه مبلغ ،توسط برادرش كه صاحب همان سوپر ماركت محل زندگی مالباخته است، به حسابش واریز شده و از این واریز مبلغ بی‌اطلاع است. سرهنگ شهمرادی بیان كرد: با دستور مقام قضائی صاحب سوپرماركت دستگیر شد كه در تحقیقات تكمیلی وی به بزه انتسابی اعتراف كرد . وی به شهروندان توصیه كرد: برای پیشگیری از وقوع چنین سوء استفاده‌هایی از کارت بانکی خود جهت انجام مبادلات با حجم بالا استفاده نکنید و از اتصال حسابهایی با گردش مالی بالا به حساب کارت بانکی خود پرهیز کنید. فرمانده انتظامی شهرستان رامیان تصریح كرد: از در اختیار قرار دادن کارت عابربانک خود به افراد خودداری کنند و افرادی كه همانند این خانم نمی‌توانند خودشان عملیات بانكی را انجام دهند، از اشخاص مورد اطمینان و امین برای این موضوع استفاده كنند تا از بروز چنین جرائمی پیشگیری شود. سرهنگ شهمرادی افزود: کارت بانکی‌تان را خودتان در دستگاه کارت خوان بکشید و خودتان رمز را وارد کنید و پس از اتمام خرید رسید دریافتی از دستگاه خودپرداز و کارتخوان را به دقت بررسی نمایید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن