تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820427417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امیدوارم گفت و گوهایم به ثبات در منطقه کمک کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ظریف: امیدوارم گفت و گوهایم به ثبات در منطقه کمک کند خبرگزاری پانا: وزیر امور خارجه گفت: در سفرهای چند هفته گذشته در زمینه مبارزه با تروریسم با کشورهای موثر منطقه گفت و گو کرده ام که امیدوارم این گفت و گو ها به ثبات در منطقه بسیار حساس ما کمک کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور ساعت 13:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، محمدجواد ظریف در نشست خبری مشترک با لوبو میرزائورالک وزیر خارجه چک افزود: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده دولتی است که به صورت مستمر با خشونت، افراط و تروریسم مبارزه کرده است. سایر کشورها نیز باید به مبارزه با گروه های تروریستی و جلوگیری از اقداماتی که نهایتا به نفع گروه های افراطی تمام خواهد شد، بیپوندند.
وی تصریح کرد: این مبارزه ای است که حتما یک مبارزه نظامی صرف نخواهد بود بلکه باید در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و سایر حوزه ها هم گسترش داشته باشد.
وزیر امور خارجه افزود: متاسفانه سیاست ایالات متحده در این منطقه باعث دامن زدن به خشونت و افراط شده و امروز متحدین ایالات متحده در منطقه به طور مستقیم و غیرمستقیم از خشونت و افراط حمایت می کنند.
ظریف گفت: هیچ کس بهتر از وزیر خارجه ایالات متحده به این امر واقف نیست و لذا فکر می کنم زمان آن رسیده که مسوولین ایالات متحده و سایر کنشگران بین المللی به جای این که برای خوش آمد گروه های فشار سیاسی حرف های نامربوط بزنند واقعیات منطقه را درک و براساس آن عمل کنند و بیش از این منطقه ما را دچار آشوب و گرفتاری نکنند.
وی ادامه داد: این موج آوارگان از وحشت افراطی گری و تروریسم به سمت مناطق مختلف دنیا سرازیر شده و متاسفانه برخورد انسانی هم با آن صورت نگرفته است . در حالی که جمهوری اسلامی ایران در سی سال گذشته میزبان بیش از چند میلیون آواره بوده که از کشورهای همسایه به اینجا پناه می آوردند بعضی کشورها به خاطر چند ده نفر جنجال به راه می اندازند و سر و صدا به پا می کنند.
وزیر امور خارجه گفت: زمان آن رسیده است که همه دنیا یکپارچه با این معضل برخورد کند و به خاطر برخی مسایل سیاسی از سیاست هایی که به آوارگی، خشونت و افراط می انجامد خودداری کنند.
ظریف تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر جدی که ثبات خواه، صلح خواه در منطقه آماده است با همسایگان و جامعه بین الملل برای مبارزه با خشونت و افراط همکاری کند و از همسایگان هم می خواهیم همین سیاست را دنبال کنند.
 ادامه دارد...













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن