تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819697092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی افتتاح شد خبرگزاری پانا: طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی طی مراسمی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ شهريور ساعت 13:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در این مراسم که علاوه بر  مهدی عزیزیان، جمعی از معاونان آستان قدس رضوی و مدیران موسسات اقتصادی آستان قدس رضوی نیز حضور داشتند، طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی شامل «خط تولید شیر خام استریل، طعم دار و ساده در بسته بندی های کامبی بلاک» به بهره برداری رسید.
 علی استیری؛ معاون شرکت مسکن و عمران قدس رضوی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به آغاز عملیات طرح توسعه شرکت فرآورده های لبنی رضوی درسال 93، گفت: با توجه به قدمت بیش از 20 ساله ساختمان این شرکت، طراحی و اجرای این طرح کار دشواری بود که به مدد همکاری شرکت مسکن و عمران قدس رضوی و شرکت محصولات لبنی رضوی و هم چنین بهره مندی از توان متخصصان اجرایی شد.
او اجرای این پروژه را دارای 3 ویژگی متمایز کننده دانست و افزود: "عدم توقف تولید فرآورده های لبنی در حین عملیات ساختمانی"، "همزمانی طراحی نقشه های جدید ابنیه با پیشرفت پروژه به دلیل قدمت ساختمان و فقدان نقشه های قدیمی" و هم چنین سرعت در اقدام با وجود مشکلات متعدد برای ورود تجهیزات در شرایط تحریم، سه عامل تمایز این پروژه با طرح های مشابه بود.
مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی نیز در سخنانی با اشاره به برنامه راهبردی سازمان اقتصادی رضوی مبنی بر پرهیز از خام فروشی، اظهار کرد: برای تحقق این امر در حوزه محصولات لبنی ما باید اقداماتی را در سه مرحله دریافت شیرخام، صنایع تبدیلی و توسعه بازارهای فروش داخلی و خارجی رقم می زدیم.
طالبیان با اشاره به کیفیت عالی شیر خام تولیدی در مؤسسات دامداری آستان قدس رضوی، افزود: به این ترتیب ما در بخش دریافت شیر خام نه تنها مشکلی نداشتیم که دارای یک مزیت ویژه هم بودیم؛ اما برای جذب شیر بیشتر باید تجهیزات، امکانات و ابزار لازم را تامین می کردیم.
وی با بیان اینکه برای تامین تجهیزات این بخش با بهترین شرکت های مطرح مذاکره کردیم، گفت: در نهایت با وجود مشکلات شرایط تحریم، توانستیم قرار داد را نهایی کنیم و هم اکنون هم در مرحله دریافت تجهیزات هستیم.
مدیر عامل شرکت فرآورده های لبنی رضوی سپس به بخش صنایع تبدیلی اشاره و عنوان کرد: با توجه به گذشت بیش از 20 سال از تاسیس شرکت و بازدهی کم و هزینه تعمیر زیاد برخی از ماشین آلات، با دستور مدیر عامل وقت سازمات اقتصادی رضوی و رئیس هیأت مدیره، جناب آقای مهندس عزیزیان فرایند مطالعاتی را برای تولید محصولات رقابت پذیر جدید آغاز کردیم و سه حوزه محصولات پودری و شیر خشک، محصولات استریل و پنیر که همگی مصرف شیر بالایی داشتند را در دستور کار قرار دادیم.
طالبیان با اشاره به کاهش قیمت شیر خشک در بازارهای جهانی، گفت: به همین دلیل تمرکز شرکت بر دو حوزه دیگر قرار گرفت و دستگاه های جدید بسته بندی شیر یک لیتری استریل و بسته بندی شیرهای پاستوریزه از یک شرکت نام آشنای بین المللی را خریداری شد.
وی افزود: دستگاه جدیدی که امروز در شرکت فرآورده های لبنی رضوی به بهره برداری رسید، دارای فن آوری روز است و در شرکت های بزرگ کشورهای توسعه یافته استفاده می شود.
فرهاد قبادی؛ مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به مقوله کنترل کیفیت، گفت: محصولی که به بازار عرصه می کنیم باید دارای کیفیتی مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی باشد.
وی با بیان اینکه هدف ما باید تولید محصول با بهترین کیفیت برای عموم مردم، به ویژه زائران حضرت رضا(ع) باشد، افزود: امروز آستان قدس رضوی به عنوان الهام بخش جهان تشیع نمی تواند محصولی تولید کند که در رده یک دنیا نباشد.
قبادی استفاده از فناوری های نو را نیز مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: انتظار می رود همه از ظرفیت قانونی موجود در حوزه سرمایه انسانی و سرمایه مادی بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
مدیر عامل سازمان اقتصادی رضوی هم چنین با اشاره به اینکه در سند چشم انداز 1404 و پیش نویس برنامه ششم توسعه صنایع کشاورزی و غذایی محور توسعه قرار گرفته اند، تاکید کرد: ما نیز باید به این امر اهتمام داشته باشیم و در راستای  گسترش بازارهای هدف گام برداریم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن