تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817030545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در برابر دشمن عبرت آميزترين پدافند را داشته باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۳۶ق.ظ)
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س): در برابر دشمن عبرت آميزترين پدافند را داشته باشيم موج - قم - توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به تبيين معيارهايي در پدافند هوايي پرداخت و گفت: در عرصه پدافند بايد بهترين نوع پدافند، مؤثرترين، کم هزينه ترين و عبرت آموزترين پدافند را پيش روي خود قرار دهيد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، در ديدار فرمانده و مسوولان پايگاه پدافند هوايي حضرت معصومه (س) که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، رسالت اين پايگاه را ايستادگي در برابر تهديدات و حمله هاي احتمالي دشمن معرفي کرد.
وي به تبيين معيارهايي در پدافند هوايي پرداخت و گفت: در عرصه پدافند بايد بهترين نوع پدافند، مؤثرترين، کم هزينه ترين و عبرت آموزترين پدافند را در پيش روي خود قرار دهيد.
آيت الله سيد محمد سعيدي گفت: در داستان طبس و شکست حمله نظامي آمريکا به ايران، بهترين نوع از اين چهار عامل مشاهده مي شود. در اين داستان دشمن از همه ابزارها و تکنيک هايي که داشت، استفاده کرده بود، اما؛ در مقابل آن پدافند الهي عمل کرد و عبرت آموزترين کار را با آنها کرد.
وي با اشاره به اعتقاد مؤمنان به امدادهاي غيبي گفت: البته بايد بدانيم که ما نبايد به اين امدادها به گونه اي دل ببنديم که به سلاح و تخصص و سازمان دهي خود توجهي نداشته باشيم؛ زيرا خدا به افرادي که اصلاً به امکانات و ابزار و قدرت خود توجه نداشته باشند، امدادي نخواهد فرستاد.
آيت الله سعيدي با اشاره به اقتدار ايران اسلامي در جهان گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامي و رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي، تيم مذاکره کننده ما در برابر 1+5 مذاکره مي کند، که اين مسأله به دليل اصلاح شدن آنها نيست، بلکه اقتدار اين نظام آنها را مجبور به اين کار کرد.
توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به ديدار فرماندهان پدافند هوايي با مقام معظم رهبري و تأکيد معظم له مبني بر اين که گزينه هاي پدافندي براي مقابله با تهديدات بايد متنوع باشد، گفت: اين کلام رهبري برخاسته از واقعيت هايي است لازم الاجراست.
وي افزود: دشمن براي تأثير تهديدات خود اينطور نيست که از ابراز و روش هاي کهنه و تکراري استفاده کند. دشمن بر اساس عواملي سعي مي کند با چهره و ابزار و نقشه هاي مختلف قابل نفوذ به اين کشور اسلامي نظر عداوت و دشمني داشته باشد.
آيت الله سعيدي به روش هاي دشمن در اين عرصه اشاره کرد و گفت: يکي از اين عوامل، زمان است. دشمن زمان را مي سنجد و بر اساس آن توطئه و تهديدات را جامه عمل مي پوشاند.
وي با بيان اين که موقعيت جغرافيايي و سياسي کشور نيز براي دشمنان اهميت دارد، افزود: دشمن تلاش مي کند که تهديدات و حمله هاي احتماليش، متناسب با امکانات ما باشد. اگر ابزاري داشته باشد که ما ضد آن را داشته باشيم، هيچ گاه از آن استفاده نخواهد کرد.
امام جمعه قم اصل غافلگيري را براي جنگ مهم ارزيابي کرد و گفت: دشمن تلاش مي کند که به صورت غافل گيرانه و دزدانه وارد شود. از اين رو پدافند و سيستم دفاعي ما بايد مراقب اين اصل مهم باشد.
آيت الله سعيدي پيش بيني بازتاب و آثار منفي حمله را لازمه حمله دانست و گفت: ممکن است کشوري به منطقه اي حمله کند و آسيب هاي زيادي هم به آنجا وارد آورد، ولي؛ اين حمله در پايان ضد خود آن ها باشد. همچنين حکومتي که به دنبال حمله به کشوري ديگر است، پيش از حمله مي سنجد که اين ابزار اثري دايمي در طرف مقابل دارد يا اثري موقتي و گذرا.
وي با تأکيد بر اين که فرماندهان پدافند هوايي بايد تمام اين نکات را مد نظر داشته باشند، تصريح کرد: شما بايد با توجه به امکانات موجود خود، افرادي متخصص و با صلاحيت را در اين عرصه به کار بريد و به اقتضائات کار اهتمام داشته باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن