تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815559858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله دوم توسعه تغليظ مس سرچشمه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۲۵ب.ظ)
با حضور معاون اول رئيس جمهور: مرحله دوم توسعه تغليظ مس سرچشمه افتتاح شد موج- مرحله دوم توسعه تغليظ مس سرچشمه با ظرفيت سالانه 160 هزار تن کنسانتره مس و 100 تن کنسانتره موليبدن درصد با حضور معاون اول رئيس جمهور افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرحله دوم توسعه تغليظ مس سرچشمه با ظرفيت سالانه 160 هزار تن کنسانتره مس با عيار 28 درصد و يکهزار و 100 تن کنسانتره موليبدن با عيار 54 درصد عصر شنبه با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور بطور رسمي افتتاح شد.
اين پروژه با هزينه اي بالغ بر 80 ميليون يورو و 280 ميليارد تومان ظرف مدت 66 ماه به اجرا درآمده است و کارگران و کارشناسان صنعت مس با همکاري چند شرکت خارجي اين پروژه ملي را در شرايط دشوار تحريم به انجام رسانده‌اند.
تداوم شرايط تحريم بين المللي مس و کاهش 40 درصدي قيمت جهاني اين محصول در بازارهاي داخلي و خارجي، تمرکز شرکت ملي صنايع مس ايران در افزايش بهره وري و صرفه جويي در خريد کالاها و ملزومات است.
ميزان توليد مس کاتد سال گذشته با رشد سه درصدي نسبت به رقم 189 هزار تن در سال 92 به 194 هزار تن رسيد.
پيش بيني شده است، امسال ميزان استخراج سنگ مس به 51 ميليون تن برسد و توليد کاتد مس به 200 هزار تن بالغ شود.
بهمن ماه سال گذشته نيز مرحله دوم تغليظ مس سونگون (آذربايجان شرقي) با ظرفيت توليد 150 هزار تن کنسانتره مس با حضور اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور افتتاح شده بود.
انتظار مي‌رود تا سال 1397 ميزان توليد مس محتوي در کشور به 400 هزار تن برسد، پروژه‌هاي مرحله دوم تغليظ سونگون و سرچشمه به عنوان اولويت برنامه‌هاي شرکت ملي صنايع مس ايران در نظر گرفته شده بود تا به اهداف تعريف شده در حوزه توليد دست يابيم.
ميزان سرمايه گذاري ارزي و ريالي پروژه فاز دوم تغليظ سونگون به ترتيب 95 ميليون يورو و دو هزار و 470 ميليارد ريال بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن