تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موشک های یمنی، قلب ائتلاف را هدف گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موشک های یمنی، قلب ائتلاف را هدف گرفت


منابع اطلاعاتی از بروز اختلاف میان متجاوزان به یمن پس از عملیات موشکی ضد پایگاه صافر در مارب خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صد ا وسیما، متجاوزان، یکدیگر را به خیانت و افشای اطلاعات متهم می کنند.

المسیره روز شنبه از حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به دو پایگاه « السوده» و «المطعن» سعودی در جیزان با موشک کاتیوشا خبرداد.

مارب،‌ گورستان متجاوزان سعودی و اماراتی

درعملیات بی سابقه ارتش یمن و کمیته های مردمی یکصد و هفتاد و سه متجاوز سعودی و اماراتی در مأرب هلاک یا زخمی شدند.  

پایگاه اینترنتی حصاد الیوم گزارش داد، با انفجار انبار سلاح نیروهای متجاوز سعودی و اماراتی در منطقه صقر در استان مأرب یکصد و سه تن آنها به هلاکت رسیدند و هفتاد تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع آگاه اعلام کردند: در حمله روز جمعه نیروهای یمنی به این منطقه، 103 نظامی و هوادار سعودی کشته شدند که در میان آنان 23 نظامی و افسر اماراتی نیز دیده می شوند. همچنین 70 نفر دیگر نیز در این حمله موشکی زخمی شدند.

کمیته های مردمی و ارتش یمن یک موشک بالستیک از نوع توچکا به سمت انبارهای سلاح متجاوزان سعودی و اماراتی در منطقه صافر شلیک کردند که خسارتهای سنگینی به آنها وارد کرد.

بالگردهای آپاچی سعودی در آتش موشک بالستیک یمنی ها

این منابع افزودند: این موشک ویرانی هایی را نیز در فرودگاه صافر به وجود آورد. در این فرودگاه بالگردهای آپاچی مستقر بودند که پنج فروند از آنها نیز در آتش سوخت و کاملا منهدم شد.

تعداد زیادی تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی نیز در این حملات منهدم شدند.

شبکه العالم هم گزارش داد: 42 نفر از اعضای القاعده و مزدوران منصور هادی در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن در تعز به هلاکت رسیدند.


شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن