تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821240540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

2029 کودک سوري در هشت ماه گذشته کشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ شهريور ۱۳۹۴ (۰:۴ق.ظ)
2029 کودک سوري در هشت ماه گذشته کشته شدند موج - ديده بان حقوق بشر سوريه اعلام کرد که در هشت ماه گذشته بيش از دو هزار کودک در جنگ داخلي سوريه کشته شده اند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از آناتولي، ديده بان حقوق بشر سوريه در گزارشي امروز (جمعه) از کشته شدن 2 هزار و 29 کودک در سوريه بين ماه هاي ژانويه تا اوت خبر داد.
بر اساس اين گزارش، سازمان ملل اعلام کرده است که از زمان آغاز جنگ داخلي سوريه تاکنون بيش از 250 هزار نفر کشته شده اند که بيش از 10 هزار نفر از آنها کودکان بوده اند.
دولت سوريه از سال 2011 از يک سو با شورشيان داخلي مخالف دولت و از سوي ديگر با تروريست هاي داعش در حال جنگ است.
شورشيان مخالف دولت و تروريست هاي داعش که از حمايت غرب و عربستان سعودي برخوردار هستند تاکنون موجب کشته شدن و آوارگي هزاران نفر از مردم بيگناه سوريه شده اند.
در مناطق تحت کنترل شورشيان و تروريست هاي داعش، مردم سوريه از دستيابي به کمترين نيازهاي اوليه محروم هستند و با مشقت و رنج زيادي ادامه حيات مي دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن