تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صلابت ايران با توافق هسته‌اي سست نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۴ب.ظ)
خطيب جمعه خرم‌آباد: صلابت ايران با توافق هسته‌اي سست نشده است موج - خرم آباد-خطيب جمعه خرم‌آباد با بيان اين‌که صلابت ملت ايران با توافق هسته‌اي سست نشده است و ما بر آرمان‌هاي خود ايستاده‌ايم، گفت: هدف از مذاکره راهي براي نفوذ اروپايي‌‌ها به کشور نيست بلکه هدف برداشتن تمام تحريم‌ها است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌هاي نمازجمعه اين هفته خرم‌آباد در مصلاي الغدير اين شهر، به ديدار اعضاي مجلس خبرگان رهبري با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبري مجلس خبرگان رهبري را مظهر مردم‌‌سالاري اسلامي و نمايندگان مردم در اين مجلس را مايه آرامش در جامعه عنوان کردند.
وي با اشاره به اين‌که مقام معظم رهبري در اين ديدار وظيفه مجلس خبرگان رهبري را آرامش‌بخشي به جامعه عنوان کردند، افزود: وظيفه مجلس خبرگان رهبري اين است که آرامش به جامعه بخشند زيرا آن‌ها نماينده مردم در اين مجلس هستند.
خطيب جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار وظيفه دولتمردان و مسئولان را نيز مشخص کردند و فرموند بايد مسئولان مراقب باشند مبادا اسير کليشه‌ها و ادبيات نظام سلطه شوند چراکه ادبيات ما مستقل بوده و نبايد الفاظ را با معاني که آن‌ها به‌کار مي‌برند استفاده کنيم.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان ادامه داد: مقام معظم رهبري بر ضرورت موضع‌گيري قاطع مسئولان و دولتمردان در برابر ياوه‌گويي‌هاي آمريکا تاکيد کرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمين ميرعمادي با تاکيد بر اين‌که صلابت ما با توافق سست نشده و بر آرمان‌هاي خود ايستاده‌ايم، گفت: معاني استکبار جهاني از تروريسم جداي از معاني ما است و آن‌ها حمايت از مظلوم را قبول ندارند و از صهيونيست‌ها حمايت مي‌کنند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: آمريکايي‌ها خيال مي‌کنند که با توافق موضع ما نسبت به آن‌ها تغيير کرده اما به آن‌ها اعلام مي‌کنيم که ما بر سر آرمان‌هاي خود ايستاده‌ايم.
وي با اذعان به اين‌که هدف از مذاکره راهي براي نفوذ اروپايي‌‌ها به کشور نيست بلکه هدف برداشتن تمام تحريم‌ها است و خواسته مقام معظم رهبري اين است که ما در اين توافقي که صورت گرفته چه امتيازاتي داده‌ايم و چه امتيازاتي را به دست آورده‌ايم که آيا اين امتيازات با هم همخواني دارند، خاطر نشان کرد: انتظار رهبري و مردم اين است که بايد تمام تحريم‌ها برداشته شود زيرا تعلل در تحريم‌ها را مردم و رهبري نمي‌پذيرند.
نماينده ولي‌فقيه در لرستان در بخش ديگري از سخنانش به روز دحوالارض روز گسترش يافتن زمين اشاره کرد و گفت: اين روز اعمال بسيار مهمي از جمله روزه گرفتن که ثواب ۷۰ سال عبادت دارد، احياء و شب زنده‌داري، نماز و دعاي مخصوص که در مفاتيح‌الجنان آمده دارد.
وي ادامه داد: در روايات آمده که روز دحوالارض روز عبادت و بندگي خداي متعال در روي زمين و به‌عنوان نماد عبادت و سياست است.
وي در ادامه با تسليت 14 شهريور سالروز شهادت آيت‌الله قدوسي دادستان کل انقلاب اسلامي به دست منافقين، افزود: نظم و تقوا مهمترين ويژگي شهيد قدوسي بود، ايشان به همراه شهيد بهشتي و سايرين مدرسه حقاني را در شهر قم به وجود آورده و اهتمام ويژه‌اي براي تربيت طلاب و آشنايي آن‌ها با مسائل سياسي و روز زمان طاغوت داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن