تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803055291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر اساس توافق هسته‌اي هيچ کشوري نمي‌تواند ايران را تحريم کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۰ب.ظ)
لاريجاني در گفت‌وگو با راديو ملي آمريکا: بر اساس توافق هسته‌اي هيچ کشوري نمي‌تواند ايران را تحريم کند موج-رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه سند توافق هسته‌اي فضا را به سمت تعامل بيشتر دعوت مي‌کند، گفت: براساس سند توافق هسته‌اي هيچ کشوري نمي‌تواند ايران را تحريم کند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني، رئيس مجلس شوراي اسلامي در آخرين روز سفرش به نيويورک در گفت‌وگو با با خبرنگار راديو ملي آمريکا در پاسخ به اين سؤال که اگر تحريم‌هاي جديدي عليه ايران اعمال شود شما چه کار خواهيد کرد؟ افزود: براساس سند توافق هسته‌اي هيچ کشوري نمي‌تواند ايران را تحريم کند و اين سند فضا را به سمت تعامل بيشتر دعوت مي‌کند.
وي در ادامه، افزود: ممکن است اختلاف نظرهايي در مسائل منطقه داشته باشيم اما اين بايد از راه خودش حل شود و آمريکائي‌ها نبايد بهانه‌گيري کنند و کل سند توافق را زير سؤال ببرند.
رئيس مجلس تصريح کرد: تاکنون هيچ يک از متحدان آمريکا جلوي تروريست‌ها ايستادگي نکرده‌اند و حتي خيلي از اين متحدان پشت صحنه به تروريست‌ها کمک مي‌کنند.
لاريجاني گفت: آيا 30 ميليارد دلار سلاحي که در دست داعش است از کره مريخ آمده است؟
وي، اجراي توافق هسته‌اي را نمونه و معياري براي سنجش تعهد آمريکا دانست و افزود: اگر آمريکا به تعهداتش عمل نکند ما هم تصميم خود را در اين مورد خواهيم گرفت.
رئيس مجلس گفت: با کساني که بخواهند سند توافق هسته‌اي را تخريب کنند مي‌دانيم چگونه برخورد کنيم.
لاريجاني با بيان اينکه در مجلس نظرات مختلفي درباره توافق هسته‌اي وجود دارد، افزود: برخي ايرادات مهمي به سند توافق دارند که مهم‌ترين آنها محدود کردن فعاليت هسته‌اي ايران زمان طولاني رفع تحريم‌ها و نظارت‌هاي ويژه است.
وي با بيان اينکه اکنون نمي‌توان نظر قاطع درباره رأي مجلس داد، گفت: بنده در مجموع موافق سند هسته‌اي هستم و معتقدم از اين سند مي‌توان براي گام‌هاي بعدي استفاده کرد.
رئيس مجلس در پاسخ به سؤالي درباره‌‌ آزادي جيسون رضائيان خبرنگار آمريکايي در ايران، خاطر نشان کرد: حتماً راه حلي براي اين موضوع وجود دارد همانگونه که تعدادي از زندانيان ايراني اينجا در آمريکا زنداني‌اند، اين راه‌حل‌ها را بايد سياست‌مداران از طريق مبادله زندانيان پيدا کنند.
لاريجاني در عين حال گفت: مرجع رسيدگي به پرونده متهمان و زندانيان در ايران قوه‌قضائيه است.
وي در پاسخ به سؤال ديگري درباره اينکه آيا قادر است از اعضاي کنگره آمريکا براي دعوت به تهران اقدام کند؟ گفت: اين امور نياز به بررسي در سطح بالاتري دارد.
رئيس مجلس به تاريخچه‌اي از دخالت‌هاي آمريکايي‌ها در امور داخلي ايران از جمله در کودتاي 28 مرداد و حمايت از صدام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم ايران نگراني‌هايي دارند اما بنده نمي‌گويم که بايد در گذشته ماند ولي در عين حال نبايد به دنبال راه‌حل‌هاي رمانتيک باشيم و اگر آمريکائي‌ها رفتارشان را اصلاح کنند مي‌شود در ايران صحبت کرد.
لاريجاني گفت: اکنون که ما سند توافق هسته‌اي را امضا کرديم و قرار بود تعاملات را آغاز کنيم وزير دفاع آمريکا به طور مستمر از جنگ سخن مي‌گويد و آيا در چنين فضايي ارتباط پارلماني معنا دارد؟
وي با بيان اين که جنگ‌طلبي تنها عامل تقويت ناامني‌ها و ايجاد تروريسم است، تصريح کرد: در حال حاضر در يمن مطمئن باشيد يک جريان تروريستي قوي در حال شکل‌گيري است و من و شما در مصاحبه بعدي شاهد اين تحولات هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن