تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی اسد از حمایت‌های ایران از سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: قدردانی اسد از حمایت‌های ایران از سوریه
معاون وزیرخارجه کشورمان که به دمشق سفر کرده است با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد و دو طرف در این دیدار مهمترین موضوعات منطقه‌ای و روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش نامه نیوز، بشار اسد با تقدیر از حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور از سوریه در مبارزه علیه تروریسم تأکید کرد: بدون مبارزه جدی با تروریسم هیچ کار سیاسی حقیقی امکان‌پذیر نیست.

رئیس‌جمهور سوریه با استقبال از ابتکارعمل سیاسی جمهوری اسلامی ایران در کمک به حل بحران سوریه، گفت: سوریه از ابتکارعمل سیاسی حقیقی که مبتنی بر واقعیتای موجود باشد حمایت می‌کند.

معاون وزیرخارجه کشورمان نیز در این دیدار با تاکید بر «استمرار حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی از سوریه»، مهمترین هدف از سفر را پیگیری طرح سیاسی جمهوری اسلامی ایران برای کمک به حل بحران سوریه اعلام کرد که در سفر اخیر ظریف به دمشق مورد طرح و بحث قرار گرفت.

امیرعبداللهیان با اشاره به موفقیت مذاکرات هسته‌ای و فرصت بدست آمده متعاقب امضای توافق هسته‌ای، بر ضرورت بهره‌گیری از این فرصت جهت خروج موفق از بحران جاری تاکید کرد.

معاون عربی و آفریقای وزیرخارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات اخیر خودبا دمیستورا در بیروت، این دیدار را صریح، مفید و سازنده ارزیابی کرد و اظهار کرد: هر راه حل سیاسی باید نقش مردم سوریه را که مهمترین محور است مورد توجه قرار دهد، مبارزه جدی با تروریسم را به شکل محوری و اساسی دنبال کند و نقش کلیدی و محوری رئیس‌جمهور سوریه را در هر طرح سیاسی در نظر داشته باشد.

معاون وزیرامورخارجه کشورمان در جریان سفر به دمشق همچنین با وائل حلقی نخست وزیر ، ولید معلم وزیرخارجه و فیصل مقداد قائم مقام وزیر خارجه سوریه دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقه و موضوع همکاریهای دوجانبه گفت‌گو کرد.

امیرعبداللهیان و فیصل مقداد قائم مقام وزیرخارجه سوریه همچنین با حضور در یک کنفرانس خبری مشترک ، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.


منبع: ایسنا


۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن