تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820258240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پليس با مصاديق جرم و ناامني برخورد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پليس با مصاديق جرم و ناامني برخورد مي‌كند
جانشين فرمانده ناجا با تأكيد بر برخورد پليس با مصاديق جرم و ناامني گفت، ساخت برخي‌كليپ‌ها و ارسال آن به شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارج از كشور دور از چشمان پليس صورت مي‌گيرد.
به گزارش خبرنگار ما سردار اسكندر مؤمني در حاشيه برگزاري دوره آموزشي رؤسا و فرماندهان پليس پيشگيري در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره به كارگيري پليس‌هاي افتخاري گفت: يكي از رويكردهاي پليس، اجتماعي شدن است و در همين راستا يكي از اولويت‌هاي مهم ما بحث جذب و استفاده از پليس‌هاي افتخاري بود. وي ادامه داد: موضوع پليس افتخاري به تصويب مجلس و تأييد ستاد كل نيروهاي مسلح نيز رسيده و تا به حال قريب به 20 هزار پليس افتخاري در نيروي انتظامي جذب شده و حدود 37 هزار نفر مراحل نهايي جذب خود را طي مي‌كنند.

 ‌ ساخت كليپ ماهواره‌اي
سردار مؤمني درباره ساخت كليپ‌هايي در داخل كشور و ارسال آن به شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارج از كشور گفت: پليس همواره با مصاديق جرم و ناامني برخورد مي‌كند و اگر از چنين اقداماتي باخبر شود، حتماً با آن برخورد خواهد شد. البته برخي موارد بدون اطلاع پليس انجام مي‌شود.

 ‌ آمادگي پليس براي جمع‌آوري معتادان
وي درباره جمع‌آوري و ساماندهي معتادان خياباني گفت: جلوه‌هاي معتادان خياباني باعث ايجاد احساس ناامني در شهروندان مي‌شود، البته براي اين كار نيازمند توسعه زيرساخت‌ها و مراكز نگهداري از آنان هستيم. طبق قولي كه به ما داده بودند بنا بود تا پايان امسال ظرفيتي 10 هزار نفري براي جمع‌آوري و ساماندهي معتادان فراهم شود كه در صورت تأمين اين بستر ما طي چند روز آمادگي جمع‌آوري آنان را خواهيم داشت.

 ‌ سيم‌كارت‌هاي بي‌هويت از دسترس خارج مي‌شوند
جانشين فرمانده ناجا درباره سيم‌كارت‌هاي فاقد آدرس نيز گفت: در اين خصوص به اپراتورهاي تلفن همراه هشدارهاي لازم داده شده و از آنها خواستيم تكليف سيم‌كارت‌هاي فاقد آدرس را مشخص كنند. همچنين خواسته ديگر ما از اپراتورهاي تلفن همراه اين بود كه هنگام ثبت سيم‌كارت هويت مالكان را احراز كنند كه بنا است سيم‌كارت‌هاي بي‌هويت و آدرس از دسترس خارج شوند.

 ‌ نبايد از مجرمان عقب بمانيم
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با تأكيد بر لزوم ارائه آموزش‌هاي به روز به مأموران پليس گفت: نبايد مجرمان را دست‌كم گرفته و از آنها عقب بمانيم. وي با تأكيد بر ضرورت ارائه آموزش‌هاي دائمي و به‌روز به مأموران ادامه داد: سارقان همواره با شيوه‌هاي جديد اقدام به كارهاي مجرمانه مي‌كنند و پليس نبايد آنها را دست‌كم بگيرد.  سردار مؤمني با بيان اينكه پليس بايد خود را با فناوري‌هاي جديد به روز كند، گفت: ما بايد همواره از مسيرهايي كه منجر به جرم، جنايت و كار خبر مي‌شود، باخبر شويم و از آنان عقب نمانيم.
 وي پليس پيشگيري را گسترده‌ترين پليس در مجموعه نيروي انتظامي دانست و گفت: مأموران پليس در مأموريت‌هاي خود جرم را تشخيص مي‌دهند و براساس قانون با آن برخورد مي‌كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن