تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819521957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار لاريجاني با رئيس مجلس کرواسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۱۶ق.ظ)
ديدار لاريجاني با رئيس مجلس کرواسي موج - رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه ديدارهاي خود با همتايان پارلماني در نيويورک در حاشيه چهارمين اجلاس سران کشورهاي جهان با روساي مجلس کرواسي و تونس ديدار و گفت و گو کرد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از اداره کل رسانه اي مجلس شوراي اسلامي، علي لاريجاني که براي شرکت در اجلاس روساي پارلمان‌هاي جهان در نيويورک به سر مي‌برد با يوسب لِکو، رئيس مجلس کرواسي و محمد الناصر، رئيس مجلس تونس، ديدار و گفت وگو کرد.

استقبال از توسعه روابط تجاري و اقتصادي با کرواسي
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ديدار با رئيس مجلس کرواسي گفت: دو کشور مي‌توانند در زمينه‌هاي صنعتي به ويژه انرژي روابط خوبي داشته باشند و ما آماده توسعه مناسبات در اين بخش هستيم.
لاريجاني با دعوت از رئيس مجلس کرواسي براي سفر به ايران و توسعه پارلماني گفت: همزمان با اين سفر آماده فعال شدن اتاق‌هاي بازرگاني دو کشورهستيم.
وي تروريسم را خطري جهاني دانست و افزود: کشورهاي منطقه و اتحاديه اروپا در اين مورد آسيب پذيرند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گسترش تروريست در منطقه گفت: با کمک برخي کشورها تروريست‌ها از لحاظ مالي و نظامي تأمين مي‌شوند.

ثمرات زياد توافق هسته اي براي اروپا
رئيس مجلس کرواسي نيز در اين ديدار خواستار توسعه روابط پارلماني با ايران شد و گفت: توافق هسته اي ايران ثمرات زيادي براي اتحاديه اروپا از جمله کرواسي دارد.
«يوسب لِکو» با تاکيد بر اين که جامعه جهاني و اتحاديه اروپا بايد نقش پر رنگ تري در مبارزه با تروريسم داشته باشند افزود: به همين علت همکاري ما و شما اهميت بسياري دارد.
وي به سابقه ديرينه روابط دو کشور اشاره کرد و گفت: حتي نام کرواسي از نام کوروش پادشاه ايران گرفته شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن