تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820938022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت دو رآکتور 100 مگاواتی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: یک نشریه هنگ کنگی به نقل از دکتر علی اکبر صالحی رئیس آژانس انرژی اتمی نوشت: چین در اجرای طرح های هسته ای ایران پس از توافق وین پیشرو دیگر کشورها خواهد بود.
به گزارش ایرنا، «ساوت چاینا مورنینگ پست» یکی از نشریات پرتیراژ هنگ کنگ که در جریان سفر «صالحی» به پکن گفتگویی با وی انجام داد، دیروز اعلام کرد: مرد اتمی ایران چین را کشوری می داند که می تواند نقش مهمی در اجرای طرح های هسته ای کشورش بویژه بعد از توافقنامه وین داشته باشد.
این نشریه به نقل از صالحی خاطر نشان کرد که چین بخصوص در باز طراحی رآکتور آب سنگین اراک نقش مهمی خواهد داشت تا هیچ نگرانی از کارکردآن وجود نداشته باشد.
نشریه خاطر نشان می کند که چین پذیرفته است که نقش اصلی را در کارگروهی برعهده بگیرد که مشغول اجرای بازطراحی رآکتور اراک خواهد شد و بخشی از این کار نیز بر عهده آمریکا خواهد بود.
صالحی به این نشریه گفت که برغم چالشهایی که میان دولت آمریکا و کنگره درخصوص تصویب توافق وین وجود دارد انتظار میرود نشست سه جانبه ایران، آمریکا و چین در اواسط سپتامبر (شهریور - مهر) در حاشیه اجلاس عمومی سازمان بین المللی انرژی اتمی برگزار ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۱۲شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن