تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798691667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور عمليات ۶۵ خلبان بسيجي با جايروپلند، کايت و بالگرد در رزمايش اقتدار ثارالله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۸ب.ظ)
سخنگوي رزمايش اقتدار ثارالله خبر داد: حضور عمليات ۶۵ خلبان بسيجي با جايروپلند، کايت و بالگرد در رزمايش اقتدار ثارالله موج - سخنگوي رزمايش اقتدار ثارالله از حضور عمليات ۶۵ خلبان بسيجي با جايروپلند، کايت و بالگرد در اين رزمايش خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار شعباني، معاون عمليات قرارگاه ثارالله (ع) تهران و سخنگوي رزمايش اقتدار ثارالله در رابطه با اهداف اين رزمايش، گفت: اين رزمايش امنيتي توسط يگان‌‌هاي قرارگاه ثارالله متشکل از 230 گردان از گردان‌هاي امام علي (ع)، امام حسين (ع)، عاشورا، الزهرا (س) و به خصوص بيت‌المقدس برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در سفر مشهد مبني بر وجود امنيت بي‌نظير در کشور، افزود: ما براي اينکه مردم عزيزمان در يک آرامش رواني از قابليت‌هاي بسيج مطلع شوند، رزمايشي با هدف حفظ انسجام نيروهاي بسيج برگزار مي‌کنيم.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله (ع) تهران در ادامه، گفت: واحدهاي مردم‌پايه مفهومش اين است که آن‌ها بايد در کنار شغل و کاري که دارند، در يک شرايط خاص در مدت دو ساعت به واحدهاي اصلي برسند و تجهيز و ساماندهي شوند و براي عملياتي که برايشان پيش‌بيني شده است، آماده شوند.
سردار شعباني با اشاره به اين که اين رزمايش روز چهارشنبه 11 و پنج شنبه 12 شهريور در بوستان ولايت برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: روز اول رزمايش قريب به 50 هزار بسيجي خواهر و برادر آموزش ديده مي‌آيند و آماده مي‌شوند که فردا صبح در موقعيتي که برايشان پيش‌بيني شده است، آرايش پيدا کنند و فرماندهي کل سپاه و مهمانان ديگر از آن‌ها سان و رژه مي‌بينند.
وي درباره پيام اين رزمايش به دشمنان انقلاب اسلامي، گفت: امروز ايران اسلامي بر سکوي الهام‌بخشي و از با ثبات‌ترين کشورهاي منطقه است، تهديدات دشمن هميشه وجود دارد و آن‌ها دست از دشمني با ملت ايران برنمي‌دارند. شکل تهديد عوض مي‌شود و ما بايد اين آمادگي را داشته باشيم که با آن مقابله کنيم.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله (ع) با بيان اين که امروز ايران مهد ديپلماسي شده است، افزود: امروز کشور در امر امنيت به يک بازدارندگي رسيده است که ديگران جرأت تهديد ما را ندارد، شما مشاهده کرديد که علي‌رغم همه تهديدهايي که صورت گرفت، 122 شخصيت جهاني براي اجلاس غيرمتعهدها به کشور ما آمدند و به سلامت به شهرشان بازگشتند.
سردار شعباني افزود: تا آخر سال رزمايش‌هاي ديگري هم داريم، امنيت و ثبات جمهوري اسلامي پيام اين رزمايش است.
وي در رابطه با نقش بسيج در تأمين امنيت ملي ايران با توجه به جنگ‌هاي نيابتي در منطقه، گفت: توان دفاعي هر کشوري مشخص است و توان نظامي ارتش و سپاه ما هم مشخص است، اما آن چيزي که براي دشمن مشخص نيست و نمي‌داند که اگر حماقت کرد چه اتفاقي مي‌افتد، توان مردم ما است که براي دشمنان بيم‌آفرين است و در آن سوي مرزها هم به مرحله ظهور رسانده است.
معاون عمليات قرارگاه ثارالله (ع) خاطرنشان کرد: در اين رزمايش براي اولين بار 3 هزار نفر از گردان‌هاي سايبري سپاه تهران که بعضاً از اعضاي هيئت علمي هستند، شرکت مي‌کنند و در يک فضاي مجازي آمادگي دارند که عناصري که فريب خوردند؛ شبهاتشان را از بين ببرند سؤال برايشان طرح کنند. اين قابليت در کنار فضاي واقعي و حقيقي فعال هستند که در نوع خودش کم نظير است.
شعباني درباره تجهيزاتي که در اين رزمايش مورد استفاده قرار مي‌گيرد، گفت: در اين رزمايش 10 فروند جايروپلند، 20 فروند پاراموتور، يک فروند کايت موتوردار، يک فروند بالگرد "ام آي 17" که عمليات راپل، پاورتاکسي، هلي‌برن، با‌ل‌ريزي، تازش هوايي را انجام مي‌دهند، اين‌ها از قابليت‌هاي يگان بسيج ما است.
وي در پايان تأکيد کرد: 65 خلبان اين پرنده‌ها از بچه‌هاي بسيجي هستند که با پول خودشان آموزش ديده‌اند و آمادگي دارند که در اين رزمايش شرکت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن