تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820577474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطوط قرمز براي نظارت‌ها رعايت شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۸ب.ظ)
گزارش عراقچي به مجلس خبرگان؛ خطوط قرمز براي نظارت‌ها رعايت شده است موج - نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري از ارائه گزارش سيد عباس عراقچي، عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته اي، درباره برجام به اعضاي اين مجلس خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله سيد علي اصغر دستغيب با بيان اين خبر افزود: سيد عباس عراقچي همچنين پس از ارائه گزارش درباره برجام بر اساس آيين نامه به سؤالات پنج نفر از اعضاي مجلس خبرگان رهبري در اين زمينه پاسخ داد.
نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري با يادآوري محورهاي گزارش ارائه شده از سوي عراقجي گفت: وي در دومين روز اجلاسيه حضور يافت و از نقش تيم مذاکره کننده هسته اي در تثبيت اراده جمهوري اسلامي ايران سخن گفت.
آيت الله دستغيب اظهار داشت: به گفته معاون وزير امور خارجه، طرف‌هاي مقابل ايران، برنامه هسته اي ما و همچنين غني سازي را غيرقانوني و ممنوع اعلام کرده بودند که تيم مذاکره کننده هسته اي توانست برنامه هسته اي را قانوني اعلام کند به طوري که غني سازي نيز به رسميت شمرده شد.
وي ادامه داد: بر اساس گزارش آقاي عراقچي، بحث غني سازي در حال حاضر از نظر جهاني رسميت دارد و حداکثر تا 15 سال آينده به اهداف تجاري در اين زمينه دست خواهيم يافت.
نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: عضو ارشد تيم مذاکره کننده هسته اي خطاب به نمايندگان مجلس خبرگان رهبري اعلام کرد همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند تحريم‌ها براي کشور ما برکاتي داشت و ما نيازي به برداشته شدن تحريم‌ها نداريم؛ تحريم‌هاي اقتصادي هر چند مشکلاتي براي کشور داشته اما ما را به زانو در نياورده است.
آيت الله دستغيب اظهار داشت: عراقچي همچنين به نقش ملت ايران و مقاومت مردم در برابر تهديدها و فشارها اشاره و بيان کرد ما به طرف مقابل اطمينان داديم که براساس فتواي رهبر معظم انقلاب خواهان سلاح هسته اي نيستيم.
وي ادامه داد: به گفته معاون وزير امورخارجه پذيريش برخي محدوديت در برجام، نياز فعلي ما محسوب نمي‌شود، البته هيچ کدام از اين محدوديت‌ها هميشگي نيست و مدت زمان مشخصي دارد.
نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: عراقچي همچنين اعلام کرد در بحث نظارت نيز خط قرمزها رعايت شده و امکان دسترسي آنان به سلاح‌هاي موشکي و آنچه جزو اسرار تلقي مي‌شود وجود ندارد.
آيت الله دستغيب خاطرنشان کرد: پس از سخنان سيد عباس عراقچي بر اساس آيين نامه داخلي مجلس خبرگان پنج نفر از اعضا هر کدام به مدت 10 دقيقه سؤالات خود را مطرح کردند که وي نيز به اين سؤالات پاسخ داد.
وي ادامه داد: در مجموع هم سخنان روز گذشته سعيد جليلي، دبير سابق شوراي عالي امنيت ملي و هم سخنان امروز سيد عباس عراقچي، معاون وزير امور خارجه، باعث شد که اعضاي مجلس خبرگان رهبري در زمينه برجام مقايسه و نتيجه گيري کنند.
نماينده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: در مجموع فضاي خوبي حاکم است از لحاظ اين که همه آزادانه مي‌توانند با توجه به صحبت‌هاي موافق و مخالف به نتيجه اي برسند.
آيت الله دستغيب افزود: از لحاظ قانوني مجلس خبرگان رهبري نقشي را در اين زمينه ايفا نمي‌کند اما مي‌تواند نقش روشنگري براي افکار عمومي داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن