تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترامپ: یک نوزاد هم می‌توانست به توافق بهتری برسد!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: ترامپ: یک نوزاد هم می‌توانست به توافق بهتری برسد!

ترامپ: یک نوزاد هم می‌توانست به توافق بهتری برسد!


نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادامه انتقادهای خود از توافق هسته‌ای، گفت این توافق واشینگتن را به دفاع از ایران ملزم می کند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت توافق هسته ای ایران، واشنگتن را به دفاع از ایران ملزم می کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، دونالد ترامپ در مصاحبه تلفنی با مجری این شبکه گفت: "ما می خواهیم آمریکا دوباره به کشوری با عظمت تبدیل شود. این مردم واقعاً می خواهند دوباره آمریکا، کشوری با عظمت شود. آنها از رخدادهای کنونی از جمله توافق "هولناک" با ایران بیزارند؛ حتی یک نوزاد می توانست در مذاکرات به توافق بهتری برسد." ترامپ در ادامه مدعی شد: من به ایده توافق (هسته‌ای) علاقه‌مندم، اما آنها (مقامات واشینگتن) باید تحریم ها را برای چند ماه دیگر به دو برابر افزایش می دادند، آنگاه ایرانی ها به پای میز مذاکره می آمدند و برای توافق خوب التماس می‌کردند." وی افزود: در توافق کنونی، زندانیان ما آزاد نمی شوند، مهلت بیست و چهار روزه پیش از بازرسی ها (از اماکن اعلام نشده) وجود دارد. نکته دیگر در توافق با ایران وجود دارد که گمان کنم مردم از آن بی اطلاع هستند یا برایشان قابل درک نیست و هیچ کسی هم قادر نیست آن را توضیح دهد؛ آن هم اینکه اگر کسی به ایران حمله کند، ما (آمریکا) باید از این کشور دفاع کنیم. سؤال من این است که آیا این شامل اسرائیل (حمله اسرائیل به ایران) نیز می شود؟ بسیاری از مردم نیز می گویند بله، اسرائیل از این قاعده مستثنی نشده است. وی در ادامه گفت:" بنابراین بر اساس توافق، اگر اسرائیل به ایران حمله کند، آنچه از توافق برداشت می شود این است که ما باید در کنار ایران علیه اسرائیل بجنگیم. شما به عنوان مجری شبکه بگویید در توافق چه چیزی قید شده است؟ اگر همین طور است که من می گویم، توافق دیگر قابل امضاء نیست. چگونه می توان چنین چیزی را امضاء کرد؟"



چهارشنبه, 11 شهریور 1394 ساعت 14:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن