تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارتر: توافق خوبی با ایران امضا شد/ تمامی گزینه های نظامی باقی است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
کارتر کارتر: توافق خوبی با ایران امضا شد/ تمامی گزینه های نظامی باقی است

واشنگتن تایمز،
کارتر: توافق خوبی با ایران امضا شد/ تمامی گزینه های نظامی باقی است
در حالی که این توافق بر اساس اهداف مورد نظر ما محدودیت هایی را بر ایران اعمال می کند، همچنین هیچ گونه محدودیتی بر ارتش ما اعمال نمی کند و گزینه نظامی ما واقعی است و همچنان واقعی باقی خواهد ماند.



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز در گزارشی به سخنان وزیر دفاع آمریکا پرداخت و نوشت: اشتون کارتر با صراحت کامل بیان کرده است که چه توافق انجام شود و چه نشود، گزینه های نظامی آمریکا علیه ایران به طور کامل بر سر جای خود باقی است.   این روزنامه آمریکایی نوشت: کارتر در بالتیمور گفت: «این توافقی خوب است زیرا زمانی که اجرای شود سبب برداشته شدن منبع مهم خطر و ابهام در یکی از مهمترین و پرآشوب ترین مناطق جهان خواهد شد و در حالی که این توافق بر اساس اهداف مورد نظر ما محدودیت هایی را بر ایران اعمال می کند، همچنین هیچ گونه محدودیتی بر ارتش ما اعمال نمی کند و گزینه نظامی ما واقعی است و همچنان واقعی باقی خواهد ماند. او وعده داد از دوستان آمریکا در منطقه از قبیل اسرائیل حفاظت خواهد کرد، اسرائیلی که صراحتا با توافق هسته ای ایران مخالفت کرده است.»
واشنگتن تایمز افزود: «توافق هسته ای بین آمریکا و ایران با مخالفت های زیادی در کنگره آمریکا مواجه شده است و تنها جمهوری خواهان نیستند که مخالفت خود را با آن اعلام کرده اند. شماری از دموکرات های برجسته از قبیل سناتور چاک شومر از نیویورک و سناتور باب منندز از نیوجرسی اعلام کرده اند علیه توافق هسته ای ایران رأی خواهند داد، اقدامی که می تواند دموکرات های مردد را در جبهه مخالفت با این توافق قرار دهد.
اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد شکستی پایدار به داعش تحمیل خواهد کرد، گروهی که توانسته است بخش هایی از عراق سوریه را تحت کنترل خود در آورد و همچنین ویرانی هایی در این کشورها به بار بیاورد.»  
این روزنامه در ادامه افزود: «طرح های کارتر شامل آموزش عراقی ها برای تشکیل نیروهای محلی می شود . او همچنین گفت حملات هوایی برای مختل کردن تحرکات داعش همچنان ادامه خواهد داشت. کارتر پس از آن به عنوان وزیر دفاع آمریکا منصوب شد که چاک هیگل سال گذشته از این سمت استعفا داد. برخی اعلام کردند علت استعفای هیگل اختلاف نظر او با رئیس جمهور در ارتباط با بی میلی به تعهد در زمینه استقرار نیروی نظامی زمینی در سوریه بوده است. هیگل اعلام کرد همچنان درباره تهاجم دوباره به منطقه مردد بوده است. او همچنین از کنگره آمریکا خواست روند کاهش بودجه ارتش را متوقف کند و برنامه ریزی ها در این باره تنها برای یک سال دیگر به تأخیر بیندازد.»  

  501



۱۱/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن