تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۵۸ب.ظ)
تصويب آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت موج - معاون فني و عمراني شهرداري تهران از تصويب آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت در چهل و پنجمين جلسه شوراي عالي فني شهرداري تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، عليرضا جاويد، معاون فني و عمراني شهرداري تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت براي نخستين بار تدوين، تصويب و آماده ابلاغ‌ شده است.
وي با بيان آن که آسفالت به دليل طول 12 هزار کيلومتري معابر شهر تهران، يکي از پرمصرف‌ترين مصالح مورد استفاده در پروژه‌هاي عمراني پايتخت است، يادآور شد: هدف از تدوين آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت، ارتقاي کيفيت آسفالت مصرفي در پروژه‌هاي عمراني شهر تهران از طريق به‌کارگيري توليدکنندگان توانمند و ذي‌صلاح بوده است.
معاون فني و عمراني شهرداري تهران، ارزشيابي مستمر توليدکنندگان و ارزيابي ميزان تجربه، توان فني و بنيه مالي را از معيارهاي اصلي تشخيص صلاحيت در آيين‌نامه مذکور دانست و افزود: يکي از نکات اصلي منظور شده در اين آيين‌نامه، مقوله ارزشيابي مستمر توليدکنندگان است به نحوي که برونداد توليدات آسفالت واحدهاي توليدي در رتبه‌بندي و ارجاع کارهاي بعد در نظر گرفته مي‌شود. علاوه بر اين، انجمن صنفي توليدکنندگان آسفالت به عنوان يک نهاد اجتماعي مستقل در فرايند ارزشيابي نقش فعال خواهد داشت.
مهندس جاويد با بيان آنکه شرکت‌هاي توليدکننده آسفالت براساس ساز و کار تعيين شده در آيين‌نامه تشخيص صلاحيت توليدکنندگان آسفالت پس از ارزيابي توسط هيأت ارزيابي و ارزشيابي، رتبه‌بندي شده و براساس رتبه کسب شده ظرفيت مشخصي براي مشارکت در پروژه‌هاي عمراني شهرداري تهران خواهند داشت، يادآور شد: در گواهينامه صلاحيت هريک از واحدهاي توليدي، محدوده جغرافيايي معيني براي عرضه آسفالت در نظر گرفته مي‌شود تا کيفيت آسفالت به دليل طولاني شدن فاصله حمل و در نتيجه افت دماي مناسب مخلوط آسفالتي کاهش پيدا نکند.
به گفته معاون فني و عمراني شهرداري تهران، در مراحل اجرايي اين آيين‌نامه از توان فني و مشارکت انجمن صنفي توليدکنندگان آسفالت نيز استفاده مؤثر به عمل خواهد آمد. همچنين تمام پيمانکاران طرف قرارداد با شهرداري تهران و همچنين سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌هاي تابعه، پس از گذشت 4 ماه از زمان ابلاغ آيين‌نامه مذکور، ملزم به تأمين آسفالت مورد نياز از توليدکنندگان مجاز خواهند بود و حتي در قراردادهاي خريد و پخش آسفالت نيز، پيمانکار مربوطه فقط مجاز به تهيه آسفالت از توليدکنندگان داراي گواهينامه صلاحيت است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن