تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820035752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد هزینه و اعتبار به‌کارگیر 146 نفر از خانواده شهدا تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
هزینه و اعتبار به‌کارگیر 146 نفر از خانواده شهدا تصویب شد
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسات اخیر استانی هزینه و اعتبار لازم جهت به‌کارگیری 146 نفر از فرزندان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان تأمین و تصویب شد.

خبرگزاری فارس: هزینه و اعتبار به‌کارگیر 146 نفر از خانواده شهدا تصویب شد



به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مجید محنایی عصر امروز در دیدار با خانواده معلم شهید عزیزالله انجام با اشاره به نامگذاری هفته دولت گفت: هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دولتمردان عرصه خدمت به محرومان و مستضعفان نامگذاری شده است. وی افزود: به برکت انقلاب و خوب شهیدان اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت و ترقی این دیار انجام شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خدمات ارزشمندی در حوزه راه، بهداشت و درمان و عرصه‌های سیاسی و اقتصادی انجام شده که همه مدیون ایستادگی و صلابت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بوده است. محنایی در ادامه به مشکلات خانواده شهدا در حوزه مسکن و اشتغال اشاره کرد و افزود: دولت تدبیر و امید در راستای بهبود شرایط اشتغال فرزندان و خانواده شهدا از سال گذشته تا کنون بیش از 146 نفر را ساماندهی و به ادارات معرفی کرده است. وی خاطر‌نشان کرد: مراحل گزینش و استخدام آنها تا کنون به خوبی انجام شده و در آینده نزدیک مراحل فراخوانی آنها انجام می‌شود. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه و اعتبار لازم جهت به‌کارگیری 146 نفر در جلسات استانی تصویب و به دستگاه‌های مجری اعلام شده که در صورت عدم جذب نیرو برگشت‌پذیر خواهد بود. مادر شهید انجام در این دیدار به وضعیت نامناسب جاده دسترسی به قبر شهید اشاره کرد و خواستار رسیدگی و ساماندهی آن شد. وی در این دیدار به عدم استفاده از امتیازات بنیاد اشاره کرد و گفت: تنها خواسته ما ساماندهی وضعیت اشتغال فرزند شهید بوده که دارای مدرک کارشناسی ارشد و هم‌اکنون بیکار است.



انتهای پیام/82013/گ30/

94/06/06 - 20:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن