تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري و کلنگ زني طرح گازرساني به 1 شهر و 272 روستا و 35 واحد صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۴۶ب.ظ)
در هفته دولت صورت گرفت؛ بهره برداري و کلنگ زني طرح گازرساني به 1 شهر و 272 روستا و 35 واحد صنعتي موج - خرم آباد-مدير عامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در هفته دولت امسال طرح گازرساني به 132 روستاي استان با صرف هزينه اي بيش از 300 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، شمس خرم آبادي افزود: با بهره مندي اين تعداد روستا از نعمت گاز بيش از 12000 خانوار روستايي به جمع مصرف کنندگان گاز پيوستند.
وي افزود : همچنين گازرساني به شهر سپيددشت نيز که در منطقه اي کوهستاني و صعب العبور قرار دارد و از افتخارات شرکت ملي گاز ايران به شمار مي رود منجر به بهره مندي بيش از 750 خانوار از نعمت گاز شد.
وي خاطرنشان کرد: براي گازرساني به شهر سپيددشت 50 کيلومتر خط تغذيه فلزي و 10 کيلومتر شبکه تغذيه و توزيع شهري در مناطق کوهستاني و صعب العبور اجرا و بيش از 120 ميليارد ريال هزينه شد.
مدير عامل شرکت گاز لرستان افزود: در اين هفته کلنگ آغاز 140 روستاي استان به زمين زده شد که در آينده موجب بهره مندي بيش از 8000 خانوار روستايي از گاز خواهد شد .
وي تصريح کرد: در 2 سال اخير گازرساني به 3 شهر و 335 روستاي استان به بهره برداري رسيده است که اين نشان دهند عزم دولت به توسعه استان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن