تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814599803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختمان وزارت بهداشت لبنان در محاصره معترضان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ساختمان وزارت بهداشت لبنان در محاصره معترضان


تظاهرکنندگان لبنانی با تجمع در ساختمان محیط زیست این کشور در بیروت، استعفای محمد المشنوق ، وزیر محیط زیست شدند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تظاهرات کنندگان معترض به بحران زباله در لبنان با محاصره ساختمان وزارت محیط زیست در بیروت، پایتخت این کشور استعفای عالی ترین مقام وزارتخانه را خواستار شدند. خبر دیگر اینکه حزب الله لبنان و ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیال ترقی خواه این کشور از ابتکار نبیه بری رئیس مجلس لبنان برای گفتگو بین جریانهای سیاسی لبنانی استقبال کردند.
به گزارش شبکه تلویزیونی  المنار، دیگر فراکسیونهای مجلس لبنان نیز اعلام کردند این ابتکار را بررسی می کنند.
نبیه بری در مراسم سی و هفتمین سالگرد ناپدید شدن امام موسی صدر، بندها و همچنین سقف زمانی ابتکار خود را برای گفتگو مشخص کرد.
سعد حریری رئیس حزب المستقبل به سرعت در  صفحه شخصی خود در اینترنت از این ابتکار استقبال کرد اما شماری از نمایندگان وابسته به این حزب در مجلس ترجیح دادند حرف نزنند و گفتند منتظرند تا این موضوع در نشست فراکسیون بررسی شود.
این نشانگر تفاوت دیدگاه رئیس حزب المستقبل و فؤاد سنیوره رئیس فراکسیون المستقبل در مجلس لبنان است.
جریان ملی آزاد به ریاست میشل عون نیز موضعگیری را به پس از برگزاری نشست فراکسیون این جریان موکول کرد اما نبیل نقولا عضو فراکسیون تغییر و اصلاح وابسته به جریان ملی آزاد در مجلس لبنان در موضعگیری اولیه از آن استقبال کرد.
ولید جنبلاط در گفتگو با نشریه اینترنتی الانباء از ابتکار نبیه بری استقبال ولی اعلام کرد توافق بر سر انتخابات به علل منطقه‌ای و داخلی و نبود تفاهم بر سر قانون جدید انتخابات امکان پذیر نخواهد بود.
وی بر تلاش برای فعالسازی دولت کنونی و تبدیل آن به دولتی که قادر به برآورده کردن خواسته‌های بر حق مردمی باشد تأکید کرد.
حزب الله نیز از ابتکار نبیه بری کاملا حمایت و در بیانیه‌ای اعلام کرد این ابتکار یک فرصت جدی برای یافتن برون رفتی است تا به حل بسیاری از مسائل بلاتکلیف در کشور و یافتن راهکاری دائم و پایدار برای بحران سیاسی و بحرانهای اقتصادی و اجتماعی منجر شود که شهروندان لبنانی را تهدید می کند.
حزب الله ابراز امیدواری کرد همه نیروهای سیاسی ذیربط به این دعوت توجه و به آن پاسخ مثبت دهند و برای موفقیت آن بکوشند.
 


سه شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن