تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820365001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منشأ گرد و غبار تهران از بيابان‌هاي جنوب پايتخت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
منشأ گرد و غبار تهران از بيابان‌هاي جنوب پايتخت است موج - منشأ گرد و غبار ديشب تهران که پايتخت را به شدت تحت تأثير قرار داده است، جنوب غرب استان و منطقه ملارد اعلام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون فني اداره کل منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهران صبح امروز گفت: گرد و غبار تهران بيشتر از سمت کانون‌هاي موجود در غرب پايتخت و منطقه ملارد است.
قاسم حقاني مساحت شهرستان ملارد را حدود 70 هزار هکتار اعلام کرد و گفت: 20 هزار هکتار از اراضي اين منطقه جزء مناطق بحراني بيابان زا و فرسايش خاک بشمار مي‌رود.
حقاني خاطر يادآور شد: اداره کل منابع طبيعي استان تهران براي مقابله با پديده بيابان زايي در منطقه ملارد با همکاري ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) امسال برنامه نهال کاري در سطح 500 هکتار را در دست اجرا دارد که با اعتباري معادل 3 ميليارد تومان مقدمات انجام کار آن فراهم شده است.
معاون فني منابع طبيعي استان تهران اين ميزان اعتبارات براي مقابله با پديده بيابان زايي اطراف تهران را ناکافي خواند و اظهار کرد: سال گذشته مقرر شد پنج ميليارد تومان از سوي شهرداري تهران، پنج ميليارد از سوي استانداري و پنج ميليارد از سوي سازمان جنگل‌ها و در مجموع 15 ميليارد تومان در اختيار منابع طبيعي استان تهران قرار گيرد تا اقدامات پيشگيرانه در منطقه جنوب غرب تهران انجام شود اما متاسفانه اين امر به دليل محدوديت اعتبارات ملي تحقق پيدا نکرده است.
حقاني تاکيد کرد: اگر با اقدامات بيولوژيکي و نهال‌کاري مناطق بحراني اطراف پايتخت کنترل نشود کماکان شاهد وجود گرد و خاک با شدت بالاتر در تهران خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن