تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820654988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردم در اداره امور خود از شاخص های توسعه یافتگی محسوب میشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در دیدار رئیس شورای عالی استان های کشور : مشارکت مردم در اداره امور خود از شاخص های توسعه یافتگی محسوب میشود خبرگزاری پانا: استاندار فارس، اگر اداره امور روزمره مردم به خودشان واگذار شود نتایج خوبی در پی خواهد داشت و این مشارکت یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشور محسوب می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور ساعت 23:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید محمد علی افشانی،در دیدار رئیس شورای عالی استانهای كشور اظهار داشت: تشكیل شوراها شاید در ابتدا بامخالفتهایی روبرو بود اما براساس قانون، شوراهای اسلامی شكل گرفت و اداره امور به خود مردم سپرده شد.
استاندار فارس افزود: با توجه به اینكه شوراها مردمی است، مسائل و مشكلات جزئی را بیشتر لمس می كنند و به لحاظ قانونی مسائل و مشكلات روستاها و شهرها را پیگیری می نمایند.
افشانی ابراز داشت: نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون را دارند كه وظیفه مهمی است و نباید تداخل كاری با شوراهای اسلامی داشته باشد.
استاندار فارس افزود: اگر شرح وظایف به درستی انجام شود، شوراها به معنای واقعی كلمه بیشتر می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند.
وی گفت: تمام تلاش خود را در حمایت از شوراها به كار خواهم گرفت و امیدوارم با گذشت زمان شوراها در اداره امور مردم بیشتر نقش آفرین باشند.
استاندار فارس به وضعیت اقتصادی كشور اشاره كرد و اظهار داشت: دولت با بدهی های فراوان و درآمد كم روبرو است و باید با تدبیر و استراتژی و محاسبات دقیق كارها انجام شود.
وی افزود: با همت دولتمردان و انجام توافق هسته ای امید است گشایشی در انجام كارها شود و اعنقاد دارم كه امورات مردم باید توسط خودشان ساماندهی و ادره شود و نمی توان آن را با ساختار دولتی اداره كرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن