تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820393041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور معتاد کارتن‌خواب در تلویزیون + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
حضور معتاد کارتن‌خواب در تلویزیون + عکس
حضور معتاد کارتن‌خواب در تلویزیون + عکس یک معتاد کارتن‌خواب با حضور در استودیوی شبکه خبر در برابر سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی قرار گرفت و به بیان مشکلات این قشر پرداخت.


به گزارش فرهنگ نیوز، در خلال برنامه پیشخوان خبر که به موضوع اعتیاد و ساماندهی معتادان بی‌سرپناه می پرداخت، یک معتاد بی‌سرپناه برای مواجهه مستقیم با مسئولان به استودیو شبکه خبر هدایت شد. این فرد معتاد اعلام کرد که تاکنون 5 بار به کمپ ترک اعتیاد رفته اما به دلیل نبود کار و انگیزه زندگی، مجددا گرفتار اعتیاد شده است.وی با اشاره به مشکلات جامعه و نداشتن کار و درآمد گفت که هر بار که به وسیله پلیس دستگیر می‌شود بعد از دو روز به سطح خیابان بازمی‌گردد.

سردار مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با اشاره به ناهماهنگی‌ها و مشکلات در بحث ساماندهی معتادان کارتن‌خواب، گفت: برخی دستگاه‌ها در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند.

این برای نخستین بار در رسانه است که یک آسیب‌دیده اجتماعی در یک برنامه زنده تلویزیونی و در مواجهه مستقیم با پلیس و مقامات مسئول در سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد و سخن می‌گوید.
 




 

منبع: صدا و سیما


94/6/9 - 15:23 - 2015-8-31 15:23:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن