تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد و توسعه در شماري زيادي از روستاهاي کشور با شهرها برابري مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۱۵ب.ظ)
رشد و توسعه در شماري زيادي از روستاهاي کشور با شهرها برابري مي‌کند موج - معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور گفت: رشد و توسعه در شماري زيادي از روستاهاي کشور در سال‌هاي اخير به گونه اي بوده است که با شهرها برابري مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فرمانداري مبارکه، محسن کوشش تبار در نشستي با دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي شهرستان مبارکه، دهياران و شوراهاي اسلامي روستاها را بزرگ‌ترين سرمايه نظام و مردم دانست و افزود: دهياران و شوراها بين مردم از اعتماد خوبي برخوردارند که نشان از تلاش و امانت‌داري آنان دارد.
وي با بيان اين که بيشتر اعتبارات دهياري‌ها در پروژه‌هاي عمراني هزينه مي‌شود افزود: در بازديد از روستاهاي شهرستان مبارکه و مشاهده حجم پروژه‌هايي عمراني و خدماتي که احداث شده و يا در حال اجرا است و اين نشان از فعاليت و برنامه‌ريزي دهياران دارد.
کوشش تبار با بيان اين که امروز بيشتر امکانات رفاهي و عمراني در روستاها موجود است، افزود: هر چه اين امکانات در روستاها بيشتر باشد مهاجرت از روستاها کمتر خواهد شد.
وي با بيان اين که همه ما در قبال اموال مردم و دهياري‌ها مسوول هستيم و دهياران بايد در هزينه کرد آن به‌خوبي برنامه‌ريزي و مديريت کنند، افزود: هنگامي‌که در روستاها با اين همه امکانات مواجه مي‌شويم؛ شادي، نشاط واميد به زندگي را در آنان مشاهده مي‌کنيم و به اين نتيجه مي‌رسيم که علاوه بر اين که در روستاها خوب کار شده، روستاها به شهرها نزديک‌تر شدند.
معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور با بيان اين که وقتي دهياري مي‌تواند بودجه را به‌خوبي مديريت و هزينه نمايد به طور قطع مي‌تواند مسائل روستا را نيز حل‌وفصل کند، خاطرنشان کرد: امروز هر مساله اي که وارد روستا مي‌شود به دهيار محول مي‌شود که اين کار دهياران را سنگين‌تر مي‌کند.
وي با بيان اين که ما از دهياران در زمينه ايجاد اشتغال در روستاها حمايت مي‌کنيم، افزود: برابر قانون و مقررات، دهياران مي‌توانند در جهت ايجاد اشتغال در روستاها وارد شوند و علاوه بر سرمايه‌گذاري و کسب درآمد پايدار از بخش خصوصي در ايجاد اشتغال استفاده کنند.
در سفر معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور به شهرستان مبارکه 11 پروژه با اعتباري بالغ‌بر 110 ميليارد ريال در روستاهاي بخش گرکن جنوبي و بخش مرکزي شهرستان مبارکه افتتاح شد.
شهرستان مبارکه داراي 6 شهر دو بخش و 24 روستا است و با 143 هزار نفر جمعيت در 45 کيلومتري جنوب غربي اصفهان قرار دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن