تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815021347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ۶ دلاري قيمت بنزين در بازار خليج مکزيک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۱۹ق.ظ)
کاهش ۶ دلاري قيمت بنزين در بازار خليج مکزيک موج - قيمت بنزين در هفته منتهي به ۲۱ اوت (جمعه، ۳۰ مرداد) در بازار خليج مکزيک با کاهش ۶ دلار و ۴۹ سنتي به ۶۸ دلار و ۶۵ سنت رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، قيمت فرآورده‌هاي نفتي در بازار آمريکا با افزايش ميزان بهره‌برداري از پالايشگاه‌ها و رسيدن به ۹۷ درصد ظرفيت پالايشي و عرضه فراوان بنزين در اين منطقه با کاهش رو به رو شده است، البته در اين ميان، به دليل اختلاف قيمت بنزين بين نواحي مختلف آمريکا، انتقال محموله‌هاي بنزين بين اين نواحي به شدت جريان دارد.
بر اين اساس، قيمت بنزين در خليج مکزيک با کاهش ۶ دلار و ۴۹ سنت نسبت به هفته منتهي به ۱۴ اوت (جمعه ۲۳ مردادماه) به ۶۸ دلار و ۶۵ سنت در هفته منتهي به ۲۱ اوت رسيد.
افزايش سطح ذخيره‌سازي سوخت ديزل تا ۱۵ درصد بالاتر از سطح متوسط پنج سال گذشته آن‌که بيشتر به دليل کاهش شديد تقاضاي آن است، سبب شده تا قيمت آن به پايين‌ترين سطح در ۶ سال گذشته برسد. در مقابل، افت قيمت اين فرآورده نفتي، حجم صادرات سوخت ديزل را از آمريکا به آمريکاي لاتين و منطقه مديترانه افزايش داده است، به‌طوري که حداقل ۶ محموله ۳۳۰ هزار بشکه‌اي و ۳ محموله ۵۳۰ هزار بشکه‌اي در هفته گذشته از اين منطقه به ترتيب به آمريکاي لاتين و منطقه مديترانه صادر شده است.
پايين بودن سطح قيمت نفت کوره در بازار آمريکا، پالايشگران فعال در آن کشور را تشويق به صادرات اين فرآورده نفتي به ديگر نقاط کرده است، بر همين اساس، در هفته گذشته، ۲۲۰ هزار بشکه از اين فرآورده صادر شده است.
به اين ترتيب قيمت گازوئيل نيز با کاهش يک دلار و ۷۱ سنت به ۵۸ دلار و ۸ سنت و نفت کوره با کاهش ۳ دلار و ۲۱ سنت به ۳۴ دلار و ۲۳ سنت در هفته منتهي به ۲۱ اوت رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن