تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساس برنامه هاي دولت يازدهم تشويق بخش خصوصي است/ دعوت از کارآفرينان براي فعاليت در اقتصاد کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۴۰ب.ظ)
رئيس جمهوري در پاسخ به موج مطرح کرد: اساس برنامه هاي دولت يازدهم تشويق بخش خصوصي است/ دعوت از کارآفرينان براي فعاليت در اقتصاد کشور موج - رئيس جمهوري يکي از اساسي ترين برنامه هاي دولت را تشويق بخش خصوصي دانست و گفت: اساس برنامه هاي دولت يازدهم تشويق بخش خصوصي براي حضور هرچه بيشتر در اقتصاد کشور است.
حسن روحاني در نشست خبري که به مناسبت هفته دولت برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج مبني بر اينکه دولت درباره توانمندسازي بخش خصوصي براي استقبال از شرکتهاي خارجي در ايران در دوره پساتوافق و پسا تحريم چه تصميماتي اتخاذ کرده است؟ تصريح کرد: يکي از برنامه هاي دولت از آغاز، واگذاري امور مردم به مردم و بخش خصوصي بود. ما حتي در بخش فرهنگي هم چنين اعتقادي داريم. بايد به تدريج برخي امور را به انجمن هاي تخصصي واگذار کنيم.
وي افزود: در اقتصاد بهترين ها خصوصي ترين ها هستند. هرچه به سمت ديگر برويم رانت پيش مي آيد. در بسياري از کشورهاي منطقه که مسافرت کردم فعالان کارآفرين خودمان هم آمدند. به هر استاني که سفر مي کنم يک جلسه ما با کارآفرينان است.
رئيس جمهوري با اشاره به برنامه هاي دولت يازدهم براي تشويق بخش خصوصي جهت فعاليت بيشتر در اقتصاد کشور اظهارکرد: اساس برنامه ما تشويق بخش خصوصي براي حضور بيشتر آنهاست. در پساتحريم شرايط آماده تر مي شود. دوران پساتحريم و قبل اين دوره به اين صورت است، يک زمين بزرگي بود که دورش سيم خاردار کشيده بودند، در پساتحريم اين سيم خاردارها برداشته مي شود.
روحاني تاکيد کرد: ما دعوت مي کنيم از همه کارآفرينان کشور. ما کارخودمان را کرديم، حالا نوبت آنهاست که بيايند به ميدان و فعال شوند که بهره آن براي کشور و خود آنها و مردم و همسايگان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن