تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جمهوری سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس جمهوری سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را تبریک گفت خبرگزاری پانا: رییس جمهوری در پیامی فرا رسیدن سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را به رییس جمهوری، دولت و ملت آن کشور تبریک گفت.
۱۳۹۴ شنبه ۷ شهريور ساعت 16:35

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، حسن روحانی روز شنبه در پیامی به آلمازبک آتامبایف ابرازی امیدواری کرده است پیوندهای دیرینه تاریخی و فرهنگی دو ملت با همت و تلاش متقابل بیش از گذشته تداوم یافته و مردم دو کشور از منافع آن بهره مند گردند. متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای آلمازبک آتامبایف
رییس جمهوری قرقیزستان
فرا رسیدن سالگرد استقلال جمهوری قرقیزستان را به جنابعالی، دولت و ملت آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.
امیدوارم پیوندهای دیرینه تاریخی و فرهنگی دو ملت که همواره زمینه ساز پیشبرد مناسبات دوستانه و نزدیک فیمابین گردیده است، همچنان با همت و تلاش متقابل بیش از گذشته تداوم یافته و مردم دو کشور از منافع آن بهره مند گردند.
از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی و سرافرازی دولت و ملت قرقیزستان را مسالت دارم.
حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران» قرقیزستان یکی از پنج کشور آسیای مرکزی با کشورهای چین، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان همسایه است و قرار است «آلمازبک آتامبایف»رییس جمهوری قرقیزستان در یک سفر سه روزه، آخر هفته جاری در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی و با هدف توسعه بیش از پیش مناسبات به تهران سفر کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن