تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798264403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج: در هشت سال دفاع مقدس و توافق هسته ای اجازه ندادیم دشمن به اهداف شوم خود برسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


فرماندار کرج: در هشت سال دفاع مقدس و توافق هسته ای اجازه ندادیم دشمن به اهداف شوم خود برسد استان‌ها > البرز - فرمانداری کرج پیروزی ایران در توافق هسته ای با پیروزی در دفاع مقدس قابل مقایسه دانست و گفت: در هر دو رویداد اجازه ندادیم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

محمدتقی ایرانی که به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه دیروز در کمالشهر سخن می گفت، ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج امام رضا(ع) و هفته دولت افزود: تمام عزت و سربلندی ایران اسلامی از کرامت ائمه معصومین علیهم السلام و حضور مبارک هشتمین اختر تابناک امامت امام علی بن موسی الرضا(ع) است که ان شاء الله به لطف خدای متعال و برکت وجود این امام بزرگوار در خاک وطن ما، همواره در مسیر نورانی ائمه معصومین (ع) قرار داشته باشیم و لحظه ای از این مسیر جدا نگردیم.
شهید رجائی معلم اخلاق
فرماندار کرج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، گفت: اگر مسوولان کشور ما این شهیدان بزرگوار را سرلوحه عمل خود قرار دهند، می توان مسیر توسعه و شکوفایی و استقلال کشور را با گام های بلندی پیمود.
وی افزود: شهید رجائی، در دوران ریاست جمهوری بنی صدر مسوولیت نخست وزیری را برعهده داشت که همه می دانند برغم تفاوت های اساسی در دیدگاه ها و نظراتش با رییس جمهور وقت، هرگز از اخلاق و ادب دور نشد و بخاطر منافع کشور و حفظ انسجام درونی کشور، با بداخلاقی و تنش موجب نا آرامی در کشور نشد.
وی تا زمان شهادتش، تنها یک ماه رییس جمهوری بود ، اما چنان الگویی در سیاست کشور حاکم کرد که ما دولتیان امروز آرزوی داریم که در خط شهید رجائی باشیم و مانند او عمل کنیم.
معاون استاندار البرز در ادامه به ارائه گزارشی در مورد عملکرد دولت تدبیر و امید پرداخته و گفت: همانطور که مردم با مشارکت سیاسی خود در انتخابات ریاست جمهوری خرداد92، حمایت خود را از برنامه های دکتر روحانی اعلام کردند، دولت تدبیر و امید نیز به این اعتماد مردم احترام گذاشته و در تحقق شعارهایی که رییس جمهوری روحانی برای زدودن مشکلات اقتصادی، تعامل با دنیا، نقد پذیری و تحمل عقاید مخالف، مهار تورم و گرانی و احیای اقتصاد و کارخانه های تعطیل شده و ورشکسته داده بود، با تمام توان تلاش کرد.
ایرانی ادامه داد: به طوری که امروز با دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امید، برجام هسته ای موجب ایجاد اعتماد جهانیان نسبت به ایران و گشوده شدن درهای تعامل با جهان شده است و بسیاری از کارخانه های تعطیل شده در اثر تحریم های کشور، به چرخه ی اقتصاد کشور بازخواهند گشت، نرخ تورم از 40 درصد به 15 درصد کاهش یافته و نرخ بیکاری نیز کاهش یافته است.
وی با اشاره به اینکه برجام هسته ای ایران و سران 1+5 ، بدون تخطی از آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی و با رعایت خطوط قرمز نظام و نظارت مستقیم مقام معظم رهبری انجام گرفته است گفت: امروز سران استکبار و صهیونیست بین الملل خود را بخاطر برجام هسته ای، شکست خورده می بینند. اما مجبور به مذاکره با ایران شدند.
وی با مقایسه پیروزی در دوران دفاع مقدس و توافق هسته ای گفت: ما در دفاع مقدس، اجازه ندادیم یک وجب از خاک سرزمین مان در تسلط دشمن باقی بماند اما یک وجب از خاک عراق را نیز به کشور خود ضمیمه نکردیم، منابع کشور عراق را تصرف نکردیم و بیش از 228 هزار شهید دادیم. اما معتقدیم که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم. چون مانع از زیاده خواهی های صدام که دست نشانده استکبار و صهیونیست بین الملل بود شدیم.آنها که می خواستند سه رزوه کشور ما را تصاحب کنند، بعد از هشت سال مجبور به عقب نشینی شدند.
وی افزود: دشمن نیات شومی برای کشور ما داشت اما نتوانست آنها را محقق کند، اینکه اجازه ندادیم این نیت های پلید محقق شود، نشان دهنده آن است که ما پیروز شده ایم.
وی ادامه داد: در توافق هسته ای نیز ،ایران اجازه نداد با تحریم های اقتصادی و قطعنامه های شورای امنیت، انسجام داخلی کشور را ازبین ببرند و به اهداف پلید خود برای کاهش اقتدار نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کنند، ما اجازه ورود استکبار به خطوط قرمز نظام را ندادیم، از فناوری بومی هسته ای عقب نشینی نکردیم و از آرمان های امام (ره) و رهبری دست بر نداشته ایم. امروز چرخ هسته ای می چرخد و تعامل ما بر اساس عزت و اقتدار و عقلانیت تعریف شده است.بنابر این ما پیروز مذاکرات هستیم. اقتصاد مقاومتی تنها مسیر توسعه اقتصادی کشور است
ایرانی، در ادامه به ضرورت برنامه ریزی بر پایه اقتصاد مقاومتی در شرایط پسا تحریم اشاره کرده و گفت: اگر می خواهیم توافق هسته ای، موجب رشد و توسعه کشور شود می بایست خودمان اقتصاد کشورمان را مدیریت کنیم تا به استقلال اقتصادی برسیم.
وی تاکید کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می بایست خط مشی مدیران و برنامه ریزان کشور قرار گیرد .امروز توجه به توانایی های کشور و ظرفیت های بی شمار در عرصه های صنعت و کشاورزی و بخش گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد. در حوزه سرمایه گذاری بسیاری از کشورها اعلام آمادگی کرده اند و ما باید با انتقال تکنولوژی به داخل کشور از این فرصت به نفع توسعه مملکت استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: تصمیم نظام در خصوص توافق هسته ای هرچه که باشد همه گروه های زیر مجموعه نظام باید با حفظ انسجام و وحدت، در مقابل آن مطیع بوده و با ایجاد حدت درونی ، در کنار هم از دو قطبی شدن فضا جلوگیری نموده و به نام نقد هسته ای لجاجت ها را کنار گذاشته تا به وحدت جامعه لطمه ای وارد نشود.
مدیریت مصرف آب باید در کشور اجرا شود
فرماندار کرج در ادامه سخنان خود به بحران آب در کشور اشاره کرده و گفت: متاسفانه طبیعت روی خشکسالی را به ما نشان داده است و در این شرایط کم آبی و بحران خشکسالی، تنها راه تغییر سبک زندگی و اصلاح الگوی مصرف است.
وی گفت: در بیست سال گذشته بیش از 120 میلیارد متر مکعب آب از منابع زیرزمینی کشور برداشت شده است که باعث شده امروز در حفر چاهها، در عمق های بیش از 200 متر هم به آب نرسیم.
وی افزود: استفاده نامناسب از آب در بخش کشاورزی ، بخصوص برای تولید محصولاتی که آب زیادی مصرف می کنند موجب شده تا بحران خشکسالی گریبان گیر شود.
فرماندار کرج به کاشت برخی محصولات نظیر هندوانه اشاره کرده وگفت: برای هر کیلو هندوانه یش از 250 لیتر آب مصرف می شود که اصلاً توجیه اقتصادی ندارد.
وی تاکید کرد: باید از خودمان شروع کنیم تا اصلاح الگوی مصرف در همه کشور نهادینه شود. می بایست با مدیریت صحیح در برداشت آب در بخش های کشاورزی، صنعت و مصارف خانگی از این بحران نجات پیدا کنیم.
فرماندار کرج اضافه کرد: ما در این تابستان از تمام ظرفیت ها برای حل مشکل آب مردم استفاده کردیم و به هر صورتی بود از بحران عبور کردیم ولی مردم نیز باید رعایت کنند و افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز بدون تامین آب شرایط را دشوار می کند.
در هفته دولت 39 پروژه عمرانی در کرج افتتاح می شود
ایرانی، در ادامه گزارشی ازبرخی اقدامات دولت تدبیر . امید در سطح شهرستان کرج را ارائه کرد و گفت: در هفته دولت شاهد افتتاح 39 پروژه عمرانی در شهرستان کرج هستیم که اعتباری بالغ بر 56 میلیارد تومان برای بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده که این بدون احتساب اعتبارات ملی است.
وی به اقدامات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرده و گفت: عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش بهداشت و درمان برای همه مردم کشور محسوس بوده است، به طوری که با اجرای طرح سلامت، بیش از 10 میلیون نفر از خدمات آن بهره برده اند و در سطح شهرستان کرج نیز تعداد سرانه تخت های بیمارستانی از 4 دهم تخت به یک تخت افزایش پیدا کرده و هم اکنون نیز در بیشتر بیمارستان ها اقدامات عمرانی و تجهیزات پزشکی در حال انجام است تا به استاندارد کشور برسیم.
برای مقابله با تهاجم فرهنگی به آموزه های اسلامی توجه کنیم
ایرانی، در ادامه به ضرورت استفاده از آموزه های اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی اشاره کرده و تصریح کرد: خانواده ها باید از الگوی دستورات دین اسلام در خانواده استفاده نمایند تا فرزندان در مقابل تهاجم فرهنگی غرب آمادگی مقابله داشته باشند. اگر شبیخون فرهنگی که مقام معظم رهبری اشاره کردند با نگاه ویژه به ارزش های دینی و ملی ما مدیریت شود و از موازی کاری و برداشت های سلیقه ای جلوگیری کنیم و تمام توان مجموعه دولت و ملت را با انسجام جمع کنیم می توانیم از هویت فرهنگی مان دفاع کنیم، جوانان نیاز به توجه جدی دارند و با ابزار مدرن باید در حوزه فرهنگ حضور پیدا کنیم.    

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 7 شهریور 1394 - 14:45:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن