تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهاجرانِ مرگ/ فاز جدید تراژدی فرار از جنگ و درگیری‌های خاورمیانه در مرزهای اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مهاجرانِ مرگ/ فاز جدید تراژدی فرار از جنگ و درگیری‌های خاورمیانه در مرزهای اروپا
یک روز پس از آنکه اجساد بی جان 71 پناهجو در یک کامیون در اتریش کشف شد، مقامات لیبی روز جمعه اجساد 100 پناهجو را از آب گرفتند تا تحولات مربوط به بحران پناهجویان در مرزهای اروپا وارد فاز جدیدی شود.
به گزارش نامه نیوز به نقل از الجزیره، جانا میکل لینتر، وزیر کشور اتریش گفت که تراژدی در کشورش باید عاملی برای بیدار شدن و اقدام مشترک اروپا برای تعامل با پناهندگان در  اروپا باشد.
سال جاری، ده ها هزار نفر از برای داشتن زندگی بهتر  و یا مهاجرت به کشورهای ثروتمند اروپا، جان خود را به خطر انداختند حداقل 2 هزار و 500 نفر از این پناهندگان تاکنون و در سال جاری میلادی اغلب در دریا کشته شده اند.

بیش از 300 هزار نفر، که اغلب آنها به دنبال فرار از شرایط جنگی، درگیری و آزار و اذیت در کشورهایی چون سوریه و افغانستان در سال 2015 از دریای مدیترانه عبور کردند که 219 هزار نفر بیشتر از تعداد پناهندگان در سال گذشته میلادی بود.

دفتر بین المللی امور مهاجرت، تعداد 2 هزار و 636 مرگ در ارتباط با عبور از دریای مدیترانه را ثبت کرده است.

پناهندگان با ترس از مرگ در قایق های شلوغ و غیراستاندارد به دنبال رسیدن به اروپا از طریق بالکان غربی هستند.

روز پنجشنبه گذشته، 71پناهجو در مسیر بزرگراه اتریش به مجارستان پشت یک کامیون مرده پیدا شدند. از تعداد 71 جسدی که در این کامیون کشف شد، 59 مرد، 8 زن و 4 کودک بودند.

پلیس اتریش اعلام کرد که سه نفر را در ارتباط با این فاجعه درمجارستان دستگیر کرده است. در همین حال، در تراژدی جداگانه ای،  دو کشتی در منطقه غرب لیبی غرق شدند که 105 جنازه تاکنون پیدا شده است. 100 نفر نیز در این حادثه نجات یافتند و 100 نفر دیگر نیز گم شده اند.




۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن