تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال یمنی ها از شلیک موشک های اسکاد به مواضع سعودی ها + ویدئو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: استقبال یمنی ها از شلیک موشک های اسکاد به مواضع سعودی ها + ویدئو


مردم یمن از اقدام ارتش این کشور به شلیک موشک اسکاد به مواضع سعودی ها حمایت کردند. شلیک موشک اسکاد یکی از جدیدترین اقدامات یمنی ها علیه سعودی ها بوده است. شهروندان یمنی می گوینداین اقدام، گامی مهم برای پایان دادن به حملات عربستان سعودی به کشورشان است. به گزارش شبکه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از تلویزیونی پرس تی وی، حملات هوایی عربستان سعودی به یمن همچنان ادامه دارد. این درحالی است که نیروهای انصارالله نیز مواضع سعودی ها را هدف قرار می دهند. شلیک موشک اسکاد یکی از جدیدترین اقدامات این جنبش علیه سعودی ها بوده است . شهروندان یمنی می گویند این اقدام، گام مهمی برای پایان دادن به حملات عربستان سعودی به کشورشان است.
استقبال یمنی ها از شلیک موشک های اسکاد به مواضع سعودی ها

یکی از شهروندان یمنی در این خصوص گفت:  "ما حمله با موشک اسکاد به عربستان سعودی را ستایش می کنیم. عربستان سعودی بخش اعظم زیرساختهای یمن را نابود کرده است. عربستان سعودی برای منافع آمریکا و اسرائیل فعالیت می کند و به آتش درگیری های فرقه ای در عراق و سوریه و یمن دامن می زند."
یکی دیگر از شهروندان یمنی در این خصوص گفت: " باتوجه به اینکه عربستان سعودی اهداف مختلف را در کشور ما هدف قرار می دهد ما از نیروهای نظامی کشورمان می خواهیم تا آنها نیز با موشکهای اسکاد ، عربستان سعودی را هدف قرار بدهند. آنچه سعودی ها با شلیک موشک اسکاد ما دیده اند، فقط بخش بسیار کوچکی از انبوه اقدامات ما است."
کارشناسان می گویند تشدید دامنه درگیری ها در جنگ یمن و استفاده از موشک های اسکاد و امثال آن، سرانجام عربستان سعودی را وادار خواهد کرد تا به حملات شش ماهه خود به یمن پایان بدهد و در نتیجه، امکان گفتگوی گروه های مختلف یمنی برای رسیدن به توافقی پایدار فراهم شود.
حسین البخیتی از کارشناسان یمنی در این خصوص گفت: " اگر یمن به حملات خود به عربستان سعودی با اقداماتی ازقبیل شلیک موشک اسکاد به شبکه توزیع برق استان جیزان عربستان سعودی ادامه بدهد اوضاع متفاوت خواهد شد. شلیک این موشک به منزله اقدامی تلافی جویانه و مقابله به مثل است. عربستان سعودی همه زیرساختهای یمن را هدف قرار می دهد و حالا سعودی ها متوجه شده اند که اگر بخواهند این کار را ادامه بدهند، نیروهای یمنی نیز با تسلیحات خودشان ، مواضع سعودی ها را هدف قرار خواهند داد و ضربات شدیدی در داخل عربستان به سعودی ها وارد خواهند کرد. وقتی رژیم سعودی به علت این حملات یمنی ها، احساس خطر کند ، داستان متفاوت خواهد شد. "
بی تردید، حملات بیشتر در داخل خاک عربستان سعودی، سبب خواهد شد ضربات بیشتری به پادشاهی پیر سعودی وارد شود. مردم یمن می گویند از همه گزینه ها برای پایان دادن به جنگ غیرقانونی سعودی علیه کشورشان استفاده خواهند کرد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن