تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه‌های هفته دولت شهرستان دشتستان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پروژه‌های هفته دولت شهرستان دشتستان افتتاح شد خبرگزاری پانا : با حضور استاندار بوشهر پروژه‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان شامل 9 طرح عمرانی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و آبخیزداری افتتاح شد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور ساعت 14:31

خبرگزاری پانا+پروژه‌های هفته دولت شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری پانا ، در آیینی با حضور استاندار بوشهر 9 طرح راهسازی، فرهنگی،آموزشی، ورزشی و آبخیزداری به بهره‌برداری رسید.
 
استاندار بوشهردر آیین افتتاح این طرح‌ها با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان گران مقام رجایی و باهنر از مهمترین مصادیق پیاده سازی اندیشه دولت خدمتگزار بودند و به همین سبب در تاریخ این مرز و بوم جاودانه شدند و امیدوار هستیم یاد و نام این عزیزان تداوم یابد.
 
دکترمصطفی سالاری با اشاره به طرح‌های هفته دولت تصریح کرد: همزمان با هفته دولت 109 پروژه با 570 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
وی،از آغاز اجرایی چند طرح عمرانی در دشتستان خبرداد و گفت: در هفته دولت امسال، تعداد زیادی پروژه در دشتستان کلنگ‌زنی خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
 
استاندار بوشهر، با اشاره به اجرای طرح‌های ورزشی در سراسر استان خاطرنشان کرد: تعداد 113 چمن مصنوعی در شهرها و 75 زمین چمن مصنوعی در روستاهای استان تا دهه فجر امسال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.
 
دکترسالاری یادآور شد: از مجموع پروژه‌های ورزشی استان بوشهر، تعداد 20 پروژه تا دهه فجر در شهرستان دشتستان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت که ورزشکاران و علاقمندان به ورزش می‌توانند از این امکانات برخوردار شوند.
 
وی از اجرای طرح‌های امید در 120 روستای دشتستان خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، طرح‌های امید در 120 روستای دشتستان در دست اجراست که امیدوار هستیم با موفقیت اجرایی شوند.
 
استاندار بوشهر افزود: سرانه فضای سبز در شهرهای استان در سال جاری به 7 متر افزایش می‌یابد که اقدام ارزشمندی است.
 
دراین مراسم بزرگراه گزبلند به زیارت در دشتستان به طول 8 کیلومتر ، 4 پروژه چمن مصنوعی فوتبال در شهر آبپخش،  باند دوم برگشت محور بویری به شبانکاره، طرح آبخیزداری جلوگیری از سیلاب دربرازجان، مجتمع فرهنگی مذهبی غدیر برازجان ومدرسه 12 کلاسه برازجان به بهره‌برداری رسید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن