تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820052435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي شهرستان دلفان در هفته دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۱۵ق.ظ)
افتتاح و بهره برداري از پروژه هاي شهرستان دلفان در هفته دولت موج - دلفان - معاون سياسي-امنيتي استانداري لرستان به مناسبت هفته دولت به شهرستان دلفان سفر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون سياسي-امنيتي استانداري لرستان با اشاره به پروژه هاي عمراني و کشاورزي در استان گفت: امسال در هفته دولت حدود90 پروژه با مبلغي بالغ بر 20 ميليارد تومان آماده افتتاح و بهره برداري است.
شاهرخي افزود: مديران و مردم با توجه به رهنمود هاي مقام معظم رهبري با همدلي و همزباني در راه توسعه استان و شهرستان تلاش کنند.

بهره برداري 102 واحدي مسکن مهر شهرستان دلفان
شاهرخي با اشاره به ادامه روند ساخت مسکن مهر در استان افزود: سايت 641 واحدي مسکن مهر در اين شهرستان که 83 واحد مسکوني آن تا پايان سال 1393 تحويل متقاضي داده شد، اکنون در هفته دولت 102 واحد و همچنين 188 واحد خود مالک که در مجموع با هزينه مبلغ 5/5 ميليارد تومان آماده بهره برداري است.

افتتاح پروژه برق رساني به نقاط مختلف شهرستان دلفان
معاون سياسي با اشاره به تلاش دولت تدبير و اميد در بخش خدمات رساني گفت: تبديل 50 کيلومتر شبکه مسي به کابل خودنگهدار و همچنين احداث 24 کيلومتر شبکه فشار ضعيف با هزينه مبلغي بالغ بر 15 ميليارد ريال از ديگر پروژه هاي هفته دولت است که نقاط مختلف اين شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.
در ادامه اين سفر تنها تالار فرهنگي هنري اين شهرستان افتتاح شد.
همچنين مراسم احداث کلنگ زني پروژه مخزن آب 5000 متر مکعبي شهرستان دلفان نيز برگزار شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن