تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812770756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کتابخانه ملی:در مذاکرات چیزی از دست ندادیم که آه و ناله کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: رئیس کتابخانه ملی:در مذاکرات چیزی از دست ندادیم که آه و ناله کنیم
رئیس سازمان ثبت اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید اساس تصمیم‎گیری و برنامه‎ریزی خود را بر پایه اخلاق گذاشته است، گفت: دولت باید پرچمدار اخلاق باشد.
به گزارش نامه نیوز، رضا صالحی‌امیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: انتقام‎جویی، انگ‎زنی و هیاهو خلاف مصلحت عمومی است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ملی در زیر چتر اخلاق معنا پیدا می‎کند، تصریح کرد: وحدت در سایه شعار فاقد ارزش و اعتبار است، ما نباید برای ابات خود دیگران را تخریب کنیم، ما نباید به بهانه توجیه عملکرد خود معیارهای اخلاقی را کنار بگذاریم، آن چیزی که جوهره اندیشه و گفتمان امام راحل است ساخت انسان اخلاقی و جامعه اخلاقی است.

مشاور رئیس‎جمهور بیان داشت: انسجام و وحدت ملی زیاد در شعار گفته می‎شود سخت‎ترین مبانی مدیریتی چگونگی تحقق انسجام ملی و وحدت ملی است، جامعه‎ای که در قوه قضائیه 14 میلیون پرونده تشکیل می‎شود این جامعه نمی‎تواند شعار وحدت سر دهد بلکه عملکرد آن تفرقه‎انگیز است.

صالحی‎امیری با اشاره به اینکه انسجام نیازمند زیرساخت است استان گلستان را نماد انسجام و وحدت دانست و گفت: این استان در مقایسه با سایر استان‎های قومی از وحدت مطلوب‎تری برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی ایران در مذاکرات را نباید به کام ملت تلخ کرد، افزود: ما چیزی در مذاکرات از دست ندادیم که آه و ناله کنیم، دیپلماسی ما در عرصه بین‎المللی پیروز شده است، یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید این است که جمهوری اسلامی وارد عرصه قدرت در عرصه بین‎الملل شده و یکی از معادلات تصمیم‎گیری به شمار می‎رود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و کتابخانه ملی بیان داشت: عراق، سوریه، افغانستان و کل منطقه بدون ایران به صلح و امنیت نمی‎رسند و این اعترافی است که همه دنیا به آن اذعان دارند.

صالحی‎امیری گفت: جا دارد بعد از پایان نظر مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی جشن ملی برگزار کنیم. جشن پیروزی ملت و شکست دشمن، دشمنی که به فرموده مقام معظم رهبری عنود، لجوج و به دنبال آتش‎افروزی است، دیپلماسی ایران چنین دشمنی را شکست داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و کتابخانه ملی بیان داشت: وقتی به سال 1392 برمی‎گردم در جمع محدودی که با آقای روحانی نشسته بودیم و راجع به آینده کشور صحبت می‎کردیم بسیاری از صاحبنظران معتقد بودند که امکان بازگشت مطلوب کشور وجود ندارد و بسیاری از صاحب نظران و نخبگان اظهار ناامیدی می‎کردند.

صالحی امیری گفت: انتخاب شعار دولت یازدهم بر محور تدبیر و امید ناشی از این بود که می‎توانیم امید را در کشور بازتولید کنیم، مهمترین علت پیروزی ملت اراده مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری و تاکید و اصرار بر امانتداری در عرصه انتخابات بود مردم نیز به نظام اعتماد کردند و اعتماد داشتند که رای آنها خوانده و دیده می‎شود.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پنج گفتمان در دولت‎های مختلف شکل گرفت ابراز داشت: گفتمان ارزش‎ها در دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، گفتمان توسعه و سازندگی، گفتمان توسعه سیاسی، گفتمان عدالت و گفتمان اعتدال در جریان دولت‎های مختلف شکل گرفت.

عده‎ای فکر می‎کنند تامین منافع ملی صرفا از منظر تهدید حاصل می‎شود

مشاور رئیس‎جمهور با اشاره به اینکه اخلاق به عنوان رکن اساسی در تداوم حیات نظام سیاسی محسوب می‎شود، گفت: وقتی اخلاق در جامعه‎ای مخدوش شود همه امور مخدوش خواهد شد در جامعه‎ای که بداخلاقی حاکم باشد امکان توسعه وجود ندارد.

صالحی امیری با اشاره به اینکه دولت یازدهم با شناسایی آسیب‎ها و اولویت‎بندی نیازهای جامعه ورود کرد، افزود: تحلیل رئیس‎جمهور این بود که برای ساخت کشور همزمان به دو مولفه انسجام درونی و عزت بیرونی نیازمندیم در مناسبات بیرونی روابط ایران با دنیا مخدوش شده بود و شرایط سیاست خارجی در بحرانی‎ترین شرایط قرار داشت و هزینه‎های سنگینی به خاطر شعارهای پوچ داده شد.

وی دیپلماسی را یکی از کانون های قدرت دانست و گفت: متاسفانه عده‎ای فکر می‎کنند تامین منافع ملی صرفا از منظر تهدید حاصل می‎شود در حالی که در ادبیات امروز دنیا دو عنصر دیپلماسی و رسانه به عنوان عناصر جدید قدرت شناخته می‎شود.

پیشنهاد هزار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در ایران مطرح شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و کتابخانه ملی افزود: اکنون آنچه در مذاکرات اتفاق افتاد پیروزی ملت ایران بود اجماع بین‌المللی در ایران شکسته شد به طوری که غربی‎ها اعلام کردند حتی اگر کنگره قطعنامه را تصویب نکند تحریم‎ها را ادامه نمی‎دهند و رسما هفته گذشته سوییس، آلمان و فرانسه تحریم را لغو کردند و پیشنهاد هزار میلیارد دلار سرمایه گذاری در ایران مطرح شد.

صالحی امیری شکاف بین آمریکا و اسرائیل و نمایش قدرت دیپلماسی ایران را از دستاوردهای دولت یازدهم دانست و گفت: هیچگاه در هیچ یک از صحنه‎های مذاکره کسی جرئت نکرد که جمله توهین‎آمیز به دیپلمات‎های ایران بگوید.

وی بیان داشت: تحریم‎های ظالمانه و ناجوانمردانه‎ای که علیه ایران صورت می‎گرفت هر سال 12 میلیارد دلار به این ملت خسارت می‎زد که جلوی اینها گرفته خواهد شد و مهمتر از همه اینها تامین خطوط قرمزی است که مقام معظم رهبری تعیین کردند اصل غنی سازی، محدود کردن زمان از 30 و 20 سال تا 15و 10 سال، اصل آرندی تحقیق و توسعه در فردو و اصل تداوم فعالیت آب سنگین اراک از نکاتی بود که تیم مذاکره‌کننده کشورمان بر آن تاکید داشت.

هر شکاف منزلتی، توزیعی و تبعیضی تبدیل به شکاف سیاسی، منازعه و خشونت می‎شود

مشاوره رئیس‎جمهور با بیان اینکه اساسا در کشور عده‎ای نان‎شان در اختلاف و اختلاف‎افکنی است، گفت: محور حرکت در کشور مقام معظم رهبری است مگر کسی جرات دارد در عرصه بین‌الملل بدون اذن رهبری و بدون رعایت خطوط قرمز توافق کند.

صالحی امیری افزود: چه دلیلی دارد که عده‎ای اصرار دارند رضایت مقام معظم رهبری را تبدیل به تلخی مردم کنند آن چیزی که در عرصه بین‌الملل اتفاق افتاده بسیار ارزشمند بود.

وی اظهار کرد: برای ثبات و تداوم حیات راهی جز توجه به اقوام نداریم هر شکاف منزلتی، توزیعی و تبعیضی تبدیل به شکاف سیاسی، منازعه و خشونت می‎شود باید باور داشت که نظام نگاهش به اقوام عادلانه است و استان گلستان می‎تواند مدل خوبی برای کشور باشد.

مردم از شعار خسته شدند/ دولت باید با عمل مردم را امیدوار کند نه شعار

رئیس سازمان ثبت اسناد و کتابخانه ملی با تاکید بر اینکه مردم از شعار خسته شدند، افزود: دولت باید با عمل خود مردم را امیدوار کند نه شعار، دولت باید زمینی باشد نه آسمانی، دولت باید مسئولیت ناکارآمدی خود را بپذیرد و موفقیت خود را مرهون مردم باشد هزینه از مقدسات برای پوشاندن ناکارآمدی عبث و بیهوده است.

صالحی امیری گفت: نظام پدر است و جریانات سیاسی عضو این خانواده هستند همه اعضای خانواده باید در چارچوب خطوط تعیین شده حرکت کنند دولت استراتژی مدارا را به عنوان پایه انسجام به رسمیت می‎شناسد.

وی بیان داشت: دولت اعتدال بر این باور است همه ظرفیت‎ها باید در عرصه مدیریت حضور داشته باشند، باید مخالفان را تحمل کنیم، حق نقد را بر دیگران بپذیریم اگر ما در آشکار مانع از تخلیه شویم حتما باید در زیرزمین شاهد تحولات باشیم.

منبع: فارس


۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن