تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820567989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قفل سرمایه گذاری در خانه های تاریخی سمنان شکسته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قفل سرمایه گذاری در خانه های تاریخی سمنان شکسته می شود
مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان همچنین از وجود 700اثر خطی سمنان در موزه ملی خبر داد.

قفل سرمایه گذاری در خانه های تاریخی سمنان شکسته می شود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین خواجه‌بیدختی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای مركزی انجمن خبرنگاران استان سمنان، با اشاره به شرایط جدید واگذاری خانه‌های تاریخی و افزایش استقبال عمومی از میراث فرهنگی، ابراز امیدواری كرد: قفل سرمایه گذاری در خانه های تاریخی سمنان شكسته شود.


وی با اشاره به اعلام شرایط واگذاری سه خانه تاریخی در سمنان شامل خانه تاریخی تدین، طاهری و رجبی، اظهار داشت: تا كنون استقبال سرمایه‌گذاران از آگهی واگذاری این خانه‌ها مطلوب بوده است.


بیدختی گفت: با هدف مرمت هر چه بیشتر آثار تاریخی و رشد و توسعه اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی این اداره كل 50 درصد هزینه مرمت خانه‌های تاریخی ثبت شده كه در اختیار مردم استان است را پرداخت می‌كند.


وی افزود: این اداره كل آمادگی ارائه مشاوره رایگان برای مرمت خانه های تاریخی را به مردم استان و تحت نظر كارشناسان میراث فرهنگی این اداره كل دارد.بیدختی با تاكید بر رشد گردشگری و رونق میراث فرهنگی استان سمنان، گفت: این اداره كل در صدد بازگرداندن آثار استان سمنان كه در موزه ملی نگهداری می شود، است.


بیدختی افزود: حدود 700 اثر خطی استان در موزه ملی نگهداری می شود و در صورت فراهم شدن شرایط مناسب نگهداری، این آثار به استان بر می‌گردد.


انتهای پیام/ح



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

6 میلیون و 200 هزار دلار صادرات صنایع دستی
برگزاری جشنواره مشاركت ملی گردشگری كشور در كردستان





۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن