تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816362739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارشدي: كسب سهميه المپيك در واليبال افتخار بزرگي براي ورزش ايران خواهدبود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارشدي: كسب سهميه المپيك در واليبال افتخار بزرگي براي ورزش ايران خواهدبود
ورزش. ورزش‌هاي توپي. بسكتبال
معاون امور مالي سازمان تربيت بدني ، گفت : فدراسيون واليبال تمام تلاش خود را براي كسب سهيمه المپيك به كار برده است و اگر بتواند اين سهيمه را دريافت كند افتخار بزرگي براي ورزش ايران خواهد بود.

احمد ارشدي رييس مجمع ساليانه فدراسيون واليبال روز شنبه افزود: تيم ملي ايران تمام تلاش خود را به كار خواهد برد و در مسابقات زير گروه در ژاپن قدرتمند ظاهر خواهدشد و لي اگر نتواند سهميه هم دريافت كند چيزي از ارزشهاي اين تيم كاسته نخواهد شد.

وي ادامه داد: سازمان تربيت بدني در جريان فعاليت‌ها و برنامه‌ها ي فدراسيون و هياتهاي استاني قرار دارد و ارتباط خوب و دوسويه‌اي با فدراسيون دارد .

ارشدي افزود: سازمان به پيشنهادات فدراسيون واليبال توجه جدي داشته و بويژه از برنامه‌ها و پيشنهادات فدراسيون در مورد ورزش بانوان حمايت مي كند و خوشبختانه واليبال زنان طي سالهاي اخير رشد خوبي داشته است.

وي مبارزه با ورزشكاران صغر سني و توسعه ورزش واليبال در شهرستانها را از برنامه‌هاي مورد توجه سازمان تربيت بدني عنوان كرد.

اين مسوول ادامه داد: اگر توسعه ورزش واليبال مورد توجه روساي هياتهاي استاني قرار دارد بايد به توسعه كمي و كيفي واليبال در شهرستانها توجه ويژه‌اي داشته باشند.

ارشدي در ادامه به مسابقات المپياد ايرانيان اشاره كرد و گفت : اين مسابقات امسال در سه رده سني برگزار خواهد شد و اگر بخواهيم مسابقات در سطحي بالاتر و با كيفيت بيشتري نسبت به سال گذشته برگزار شود بايد تيم‌هاي بيشتري در اين رقابتها شركت كنند.

وي با اشاره به توجه ويژه دولت نهم به ورزش و توسعه فضاهاي ورزشي دارد و سال گذشته هنگامي كه اعتبارات در اختيار استانها قرار گرفت با ابلاغ بخشنامه‌هايي از آنان خواستيم كه ‪ ۸۰‬درصد آن در اختيار شهرستانها قرار گيرد.

رييس فدراسيون واليبال گفت : سياست فدراسيون حمايت از سرمربي تيم ملي است و در مورد سرمربي ما تنها به مجمع پاسخگو هستيم .

محمدرضا داورزني روز شنبه در مجمع ساليانه فدراسيون واليبال افزود:
برخورد شخصي برخي رسانه‌ها سال گذشته غير قابل تحمل بود وبايد تصريح كنم كه انتخاب سرمربي و مربيان تيم ملي به عهده فدراسيون است .

وي ادامه داد: تمامي اعضاي كميته‌هاي فدراسيون واليبال تخصصي هستند و و مجمع مي‌تواند نظرات خودش را در اين زمينه به فدراسيون اعلام كند، زير مسايل حاشيه‌اي ضربه‌اي سختي به واليبال كشور وارد مي‌كند.

داورزني تاكيد كرد: حضور قدرتمند واليبال ايران در مسابقات آسيايي گوانجو و المپيك لندن مهم‌ترين اهداف فدراسيون است و براي اين هدف برنامه ريزي دقيق و منسجمي طراحي و تدوين شده است .

وي گفت : دستيابي به چنين اهدافي اگر چه سخت به نظر مي‌رسد ولي با برنامه ريزي فدراسيون ما تمام تلاش خود را براي كسب مدال طلاي گوانجو به كار خواهيم گرفت و براي كسب اين موفقيت تغييراتي نيز در كادر فني تيم ملي خواهيم داشت .

وي ادامه داد: سرمربي تيم ملي زوران گاييچ كارنامه خوب و درخشاني داشت ، زيرا توانسته بود مدال طلاي بازي‌هاي المپيك ‪۲۰۰۰‬سيدني را براي تيم يوگسلاوي سابق به ارمغان آورد و قطعا مي‌تواند كمك موثري در رسيدن تيم ملي واليبال ايران به پيروزي باشد.

به گفته داور زني ، از خرداد گذشته با زوران گاييچ به عنوان سرمربي قرار داد بسته شده و هدف از حضور وي نيز آمادگي براي شركت در مسابقات اسيايي گوانجو و المپيك لندن است .

وي همچنين به تنظيم برنامه‌هايي براي واليبال ساحلي در كشور اشاره كرد و گفت : با توجه به پتانسيل‌هاي خوبي اين رشته در كشور بايد تلاش بيشتري براي حضور قدرتمندتر در سطح آسيا داشته باشيم .

در اين رشته فعاليت‌هاي خوبي نيز در بخش بانوان انجام شده است و زنان نيز خود را براي حضور در مسابقات مختلف آماده كرده اند.

رييس فدراسيون همچنين به مسابقات كاپ ‪ AVC‬اشاره كرد و گفت : اين مسابقات يكسال در ميان برگزار مي‌شود و امسال هشت تيم از جمله ايران در اين رقابتها شركت دارند و تيم‌هاي چين ، ژاپن ، كره ، چين ، اندونزي نيز برخي ديگر از اين كشورها هستند.

داور زني افزود: سال پر باري را پشت سر گذاشتيم و سال پركار ديگري را نيز پيش رو داريم .

وي ادامه داد: شهريور و مهرماه امسال ما در تمام رده‌هاي سني در بخش زنان و مردان در مسابقات آسيايي حضور خواهيم يافت و هم اكنون نيز تيم هاي نوجوانان و جوانان مردان و تيم پيكان در اردو حضور دارند.

به گفته داور زني سال گذشته حدود يكهزار مسابقه واليبال در رده‌هاي سني مختلف در سطح ليگ و قهرماني كشور برگزار شده است و بيش از يكصد دوره آموزش مربيگري و داوري نيز برگزار شده است .

داورزني همچنين به برگزاري دو دوره بين‌المللي با حضور كارشناسان و صاحب نظران خارجي اين رشته اشاره كرد.

وي اضافه كرد: سال گذشته اعتبار فدراسيون مبلغ ‪ ۵۲۰‬ميليون تومان بود، كه مبلغ ‪ ۱۲۰‬ميليون تومان آن به هياتهاي استاني پرداخت شد.

تيم ملي واليبال كشورمان فردا /پنج خرداد/ تهران را به مقصد توكيو ترك خواهد كرد تا در مسابقات انتخابي المپيك كه از ‪ ۱۰‬خرداد آغاز مي‌شود ، شركت كند.

در اين مسابقات هشت تيم ايران ، ژاپن ، كره ، استراليا ، تايلند ، الجزاير ، آرژانتين و ايتاليا نيز حضور دارند تا در پايان دو تيم مجوز حضور در المپيك پكن را كسب كنند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 991]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن