تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799405107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام روستاهای بالای بیست خانوار از راه آسفالته بهره مند می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی: تمام روستاهای بالای بیست خانوار از راه آسفالته بهره مند می شوند خبرگزاری پانا: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح های مختلفی بودیم که نشان از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی است.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۴ شهريور ساعت 14:38

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس میر شفیع بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح و بهسازی ٢٢۵ کیلومتر راه روستایی در استان فارس اظهار داشت:امیدوراریم در استان فارس تا سال آینده هیچ روستای بالای پنجاه خانوار نباشد که از راه روستایی بهره نبرد.
معاون راه روستایی وزرات راه و شهرسازی ابراز داشت:هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح های مختلفی بودیم که نشان از عزم جدی وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه روستایی است.
وی گفت:مجموعه اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه های مهم ۴۵٠٠میلیارد تومان است که نهصد میلیارد تومان آن به راه روستایی اختصاص دارد که نشان از توجه به توسعه متوازن است.
میرشفیع افزود:عزم جدی وجود دارد که در چشم انداز ١۴٠۴ تمام روستاهای بالای بیست خانوار از راه آسفالته بهره مند شوند.
وی تصریح کرد:آمارها نشان می دهد که با وجود همه محدودیت ها عمران و آبادانی و نگهداری راه ها در اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی است.
معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد:این خدمات به مردم شریف حاصل عنایت باریتعالی و توکل به اهل بیت(ع) است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکل مداوم در حال انجام است.
خلیل رضاییان معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری فارس نیز در این مراسم در سخنانی ضمن مغتنم شمردن همزمانی دهه کرامت و هفته دولت ابراز داشت:امسال افتتاح پروژه های مهمی در حوزه مسکن را در استان فارس شاهد هستیم که حاصل تلاش مجموعه راه و شهرسازی است.
وی تاکید کرد:همچنین ده درصد پروژه های مورد افتتاح در هفته دولت سال جاری متعلق به حوزه راهسازی است که آمار درخشان و قابل تقدیر است.
رضاییان بیان کرد:خوشبختانه سازندگی در کشور با وجود محرومیت ها به جد در حال پیگیری است و محدودیت ها اجازه نداده سازندگی کشور دچار مشکل شود.
معاون استاندار فارس ادامه داد:یکی از دغدغه های حوزه عمرانی بخش نگهداری از پروژه ها است که راه و شهرسازی نیز در این حوزه موفق بوده است.
وی گفت:یکی از دغدغه های دیگر توسعه متوازن و توجه به بخش روستایی است که خوشبختانه آمار طرح های سال جاری نشان می دهد که راه و شهرسازی در این حوزه نیز موفق عملکرده است.
هوشنگ عشایری مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس نیز در این مراسم در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت تصریح کرد:امروز شاهد بهره برداری در حوزه های راه های اصلی؛راه های روستایی؛مسکن مهر و ...در استان فارس هستیم.
وی خاطر نشان کرد:این پروژه ها با اعتبار دو هزار میلیارد ریال اعتبار به عنوان خدمتی از دولت تدبیر و امید تقدیم مردم فارس می شود.
عشایری اظهار داشت:این پروژه ها حاصل تلاش مجموعه راه و شهرسازی از دهه فجر امسال تاکنون می باشد که بهسازی و افتتاح ٢٢۵ کیلومتر راه روستایی بخشی از این طرح ها می باشد.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود:افتتاح ١۵ کیلومتر بزرگراه؛١۵۵٢واحد مسکن مهر؛ رفع نقاط حادثه خیز؛تعمیرات و نگهداری پل ها و احداث روشنایی از طرح های دیگری است که امروز شاهد افتتاح آنها خواهیم بود که به جرات می توان گفت در سطح کشور این طرح ها بی نظیر است. من
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت:دولت یازدهم بدون هیچ گونه بحثی تصمیم گرفت که طرح های مسکن مهر رابا کیفیت به اتمام برساندو اصرار داریم که اکثریت قاطع واحدهای مسکن مهر در حال ساخت را در سال 94 تحویل متقاضیان دهیم.
دولت برای تحویل اکثر واحدهای مسکن مهر در سال 94 عزم خود را جزم کرده است
به گزارش ایرنا محسن نریمان ، چهارشنبه در سومین روز از هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) درآیین بهره برداری ازچهار هزار و 332 واحد مسکن مهراستان فارس در شهر جدید صدرا شیراز ،با بیان این که تامین نیازهای ساکنان مسکن مهر مانند مسجد، فضای سبز، مدرسه، ورزشگاه و جاده و حمل و نقل از حقوق شهروندی آنها تلقی می شود، از دستگاه های خدمات رسان خواست تا در تامین نیازها و زیرساخت های مورد نیاز زندگی در واحدهای مسکن مهر بیش از پیش همت کنند.
شهرهای جدید، راهکار مناسبی برای حل مشکل حاشیه نشینی
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور اظهار کرد:حاشیه نشینی و ایجاد سکونتگاه های غیررسمی از مشکلات و معضلات فراروی دولت است و ایجاد شهرهای جدید می تواند راه حل مناسبی برای رفع این مشکل باشد.
نریمان گفت: با احتساب این که به طور میانگین سه تا چهار نفر عضو هر خانوار هستند و 30 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید سراسر کشور در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، می توان تخمین زد 100 هزار نفر در واحدهای مسکن مهر این شهرها سکونت می یابند.
این مقام مسوول افزود:شهرهای جدید پردیس و پرند تهران با تصمیم به ساخت مسکن مهر ناگهان به شهرهایی بزرگ مبدل شدند، و شهر جدید صدرا در استان فارس نیز با ساخت 24 هزار واحد مسکن مهر که بیش از نیمی از آن تحویل مردم شده است، به یک باره جمعیتی 70 تا 80 هزار نفری را در خود جای داده است.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور ادامه داد: برای جلوگیری از حاشیه نشینی، مکان یابی برای یک شهر جدید در جنوب فارس و در محدوده شهرستان لامرد در دستور کار است.
نریمان افزود:از توان و ظرفیت مشاوران داخلی و بین المللی برای مکان یابی این شهر جدید کمک گرفته می شود تا این شهر جدید بتواند به اسکان مردم کمک کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به بهره برداری از یک هزار و 858 واحد مسکن مهر شهر صدرا شیراز ، گفت: تا پایان سال 94 در دو نوبت دیگر، افتتاح واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید را شاهد خواهیم بود.
نریمان، همکاری متقاضیان مسکن مهر را در تامین آورده اولیه خود برای تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر با اهمیت خواند و اظهار داشت: در نظر است که بخشی از مسایل و مشکلات شهر شیراز در شهر جدید مجاور یعنی صدرا حل و فصل شود.
همزمان با برپایی این آیین چهار هزار و 432 واحد مسکن مهر در سراسر استان فارس افتتاح شد.
از این تعداد، یک هزار و 858 واحد مسکن مهر در شهر جدید صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است که در مجموع در فضایی با زیربنای 147 هزار مترمربع ساخته شده اند.
یک هزار و 552 واحد دیگر از مسکن مهر نیز که متعلق به حوزه اداره کل راه و شهرسازی استان فارس است امروز(چهارشنبه) در شهرستان های شیراز، آباده، استهبان، اقلید، جهرم، داراب، شیراز، فسا، فیروزآباد، کازرون، مرودشت، نورآباد ممسنی و نی ریز نیز افتتاح شد.
همچنین 922 واحد مسکن مهر ساخته شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس که به صورت خودمالکی است به بهره برداری رسید که 760 واحد از آن در شهرستان شیراز و مابقی به سایر شهرستان های این استان تعلق دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن