تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظر همسر الهام درباره رياست مجلس 8


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظر همسر الهام درباره رياست مجلس 8
«فاطمه رجبي»، همسر سخنگوي دولت، در اقدامي غيرمترقبه به دفاع از حداد عادل پرداخت و با انتقاد مفصل از لاريجاني، به نمايندگان مجلس هشتم توصيه كرد حداد عادل را به عنوان رئيس مجلس برگزينند.

به نوشته «كارگزاران»، وي در استدلال‌هاي خود در رد لاريجاني نوشته: «لاريجاني با قرار گرفتن در كنار نظاميان مستعفي، نوعي چالش فكري‌ ـ سياسي و ضعف عمل در ميدان سياست را با جريان فكري اسلام ناب ملت منتخب احمدي‌نژاد، به نمايش‌گذارد. محسن رضايي و قاليباف، دو ضلع مثلثي بودند كه لاريجاني ضلع سوم آن را تشكيل داد. آيا اين نظامي‌هاي مستعفي مورد قبول ملت هستند؟ آيا نحوه نگاه، رفتار سياسي، امكانات مالي و دسته‌بندي‌هايي كه «بي‌هويتي» اين يك ‌شبه رجل ‌سياسي شده‌ها را مي‌نماياند، مورد طرد و قهر ملت نيست؟

... ممكن است ساده‌انديشان اين را تخريب و تضعيف لاريجاني با هدفمندي سياسي اصلاح‌طلبان بدانند، اما در تأملي كوتاه، مي‌توان دريافت وقتي ناطق‌ نوري و عسكر اولادي، سران جناح راست حامي لاريجاني در نامزدي رياست‌جمهوري آشكار شدند و امروز با سران حزب مشاركت و سران سازمان نامشروع مجاهدين مراوده صميمانه و تعامل دارند و اصولگرايان اصلاح‌طلبي از خيل نخبگان فرهيخته مانند محسن رضايي و قاليباف، مثلث خود را با لاريجاني تكميل مي‌كنند، استقبال اصلاح‌طلبان از رياست لاريجاني بر مجلس، آشكار هم كه نباشد، در عمل دور از انتظار نيست.»
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 359]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن