تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801201463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاري با پوتين ديدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۵۶ق.ظ)
در سفر به روسيه؛ ستاري با پوتين ديدار کرد موج-معاون علمي و فناوري رييس جمهوري اسلامي ايران در دومين روز حضور خود در شهر مسکو پايتخت روسيه، با رئيس جمهوري فدراسيون روسيه ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج،سورنا ستاري معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري کشورمان، در جريان دومين روز سفر خود به کشور روسيه، عصر امروز در مراسم افتتاحيه نمايشگاه هوافضاي ماکس 2015 با آقاي ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري فدراسيون روسيه ديدار کرد.
در اين مراسم، ستاري ضمن ديدار با آقاي پوتين، سلام حجت الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني، رئيس جمهوري اسلامي ايران را به وي ابلاغ کرد. معاون علمي و فناوري رييس جمهوري اسلامي ايران، همچنين از رييس جمهوري فدراسيون روسيه بابت حمايت‌ها قدرداني کرد و با تاكيد بر همکاري‌هاي علمي و فناوري دوجانبه، گسترش اين همکاري‌ها را خواستار شد.
رئيس جمهوري فدراسيون روسيه و معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري ايران، پس از اين مراسم و بعد از شرکت در نمايش ويژه هوايي در حاشيه اين نمايشگاه، از بخش‌هاي مختلف و غرفه‌هاي دايرشده در آن، بازديد کردند. حضور در نمايش ويژه هوايي و بازديد از غرفه‌هاي نمايشگاه هوافضاي ماکس 2015، به مدت چهار ساعت به طول انجاميد.
نمايشگاه هوافضاي ماکس 2015 صبح امروز درحاشيه شهر مسکو و با حضور شرکت‌هاي فعال حوزه هوايي ايران افتتاح شده است.
ستاري صبح امروز نيز با ديميتري راگوزين معاون نخست وزير روسيه و دنيس مانتوروف وزير صنايع روسيه ديدار و گفت وگو کرده بود.
براساس اين گزارش، معاون علمي و فناوري رئيس جمهوري اسلامي ايران در رأس هيأت عاليرتبه از مسوولان علمي و فناوري، فناوران و دانشگاهيان کشور روز گذشته 2 شهريور به مسکو پايتخت روسيه سفر کرد تا در ديدار با مقامات بلندپايه علمي اين کشور، علاوه بر هماهنگي‌هاي بيشتر براي گسترش همکاري‌هاي علمي و فناوري، در نخستين کميته عالي همکاري‌هاي فناوري ايران و روسيه شرکت کند.
نخستين نشست کميته عالي همکاري‌هاي فناوري ايران و روسيه، روز چهارشنبه هفته جاري با حضور ديميتري راگوزين معاون نخست وزير روسيه در مسکو برگزار مي‌شود و وي، در خصوص زمينه همکاري‌ها و فراهم‌سازي بستر تعاملات ايران و روسيه ديدار و گفت وگو خواهد کرد و همچنين از نمايشگاه هوافضاي ماکس 2015 بازديد مي‌کند.
ستاري در اين سفر علاوه بر ديدار با معاون نخست وزير و وزير صنايع روسيه، با آندري فوروسنکو دستيار علمي رييس جمهوري و کاماروف رييس آژانس فضايي روسيه نيز ديدار و گفت‌و گو کرد. اين ديدارها با هدف گسترش همکاري‌هاي علمي و فناوري صورت خواهند گرفت.
ستاري در اين سفر، همچنين از مراکز علمي، تحقيقاتي، دانشگاهي و صنعتي روسيه نيز بازديد به عمل خواهد آورد و با پژوهشگران، فناوران، دانشگاهيان و صنعت گران روسي به گفت وگو خواهد پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن