تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813125731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج خبرنگار صدا و سیما از کما


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خروج خبرنگار صدا و سیما از کما


خبرنگار صدا و سیما در دمشق که در صحنه درگیری با نیروهای تکفیری در سوریه به شدت مجروح شده و در کما بود هوشیاری کامل خود را بازیافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، محمد حسن حسینی که در ارتفاعات لاذقیه سوریه زخمی شده بود امروز هنگام عیادت هیئتی شامل آقای شیبانی سفیر کشورمان در سوریه ، نماینده وزیر اعلام سوریه ، شیرزاد نماینده اتحادیه رادیو تلویزیون های کشورهای اسلامی در سوریه ، رئیس موسسه انتشاراتی الوحده و جمعی از همکاران از او توانست علاوه بر دیدن و شناختن عیادت کنندگان با آنها صحبت کند.

گروه پزشکی پنج نفره مسئول رسیدگی به وی نیز اعلام کرد به طور قطع ترکش به مغز و اعصاب خبرنگار صدا و سیما آسیب نرسانده است.

شیبانی سفیر کشورمان در سوریه هم با تاکید بر پیگیری حال آقای حسینی گفت: همه تدابیر پزشکی برای بهبود کامل ایشان اندیشیده شده است و در صورت ضرورت برای ادامه درمان به ایران اعزام خواهد شد.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه که براثر حمله خمپاره ای تروریست های مسلح در لاذقیه از چندین ناحیه از جمله سر مجروح شده بود در بیمارستان دراج این شهر تحت نظر تیم پزشکی پنج نفره شامل متخصصان مغز و اعصاب، چشم، بیهوشی، داخلی و جراح عمومی است.

حسینی خبرنگار 45 ساله خبرگزاری صدا و سیما 20 سال سابقه فعالیت خبری دارد و از یک سال و نیم پیش در دفتر خبرگزاری صدا و سیما فعالیت می کند. وی پیش از حضور در دمشق در دفتر خبرگزاری صدا و سیما در بیروت فعالیت می کرد و در پوشش خبری جنگ 33روزه لبنان حضور چشمگیری داشت.
 


سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن